Ольга Мельничук
Думаю, що такий пост буде останнім у моєму блозі: тоді я і очно, і заочно повчусь, і практику пройду.
А сьогодні ми поговоримо про осінній вайб.
Я люблю осінь. А ти?
Усі, кого я знаю, ішли до школи 1-го вересня, як на каторгу, а я - ні. Мені завжди подобалося, як починалося наше навчання, як ми поступово і нешвидкоплинно вливались у роботу, а далі - перші ср, перші кр, Новий Рік...
Люблю осінь! Люблю сидіти вдома під теплим пледиком, попивати чайочок і читати книжечку.
До речі, тут я склала свій список найкращих книг для осіннього вечора (коли ти не перевантажений парами чи ЗНО):
1. Карен Вайт "Будинок на вулиці Тредд"
Історія про жінку-ріелторку, Мелані Міддлтон, яка є доволі успішною в цій сфері. Вона реалістка, не любить сентиментів, доволі тверда за натурою, деколи навіть жорстока, але це лише на перший погляд. В інтер'єрі Мелані надає перевагу мінімалізму та терпіти не може старі історичні будинки. Однак...працює саме з такою архітектурою. А ще Мелані бачить привидів.
Ця книга мене нереально захопила, я просто не могла відірватись від неї! Сиділа і ковтала сторінки, одна за одною. Книга доволі нова, 2008 року, але лише нещодавно вона вийшла в українському перекладі.
Я прочитала роман, зрозуміла, що це кінець, історія завершилася, але ні... Зайшла в гугл і виявила, що це лише перша книга із серії!!! Моїй радості не було меж)) тепер чекаю, коли вийде переклад наступних частин.
P.S. це ще історія кохання, зради, і навіть вбивства; мені деколи здавалося, що це не 40-річна жінка, а 16-річна наївна дівчина.
2. "Гордість і упередження" і "Джейн Ейр"
Так, дівчатка, це саме для вас. У нас зараз такий вік, що заходить просто...в душу?
Я помістила ці 2 книги на одну позицію, бо в них дещо схожа тематика. Кохання, перипетії, складне життя 19 століття - це все тут.
Приємний бонус: в обох книгах хепі-енд❤
3. "Таємне коло" Лізи Джейн Сміт
Спокійне життя дівчини на ім'я Кессі змінюється, коли вони з мамою переїздять в інший куточок країни, у містечко Нью-Салем. Там вона зустрічає дивних підлітків, які ведуть себе, як мери міста. Згодом вона розуміє, що є однією з них...
Це книга про те, наскільки складним є інколи вибір, про друзів, які з'являються нізвідки, про кохання, яке не завжди буває щасливим і про батьків.
Це серія, яка складається з 6-ти книг і умовно ділиться на 2 трилогії (вона має 2 історії).
Це крута серія. Потужна. Тримає в напрузі. Має непередбачуваний сюжет.
До речі, ця авторка написала відому серію "Щоденники вампіра", за якою і зняли серіал.
Єдиний мінус: відсутність українського перекладу.
4. "Кава з кардамоном" і наступні її 3 частини Йоанни Яґелло.
Впевнена, ви чули про неї, довго розписувати не буду.
Проблема батьків і дітей, стосунки з однолітками, дівчина і хлопець, брат і сестра, сімейні таємниці, непорозуміння з матір'ю.
Усе, що рятує - кава з кардамоном.
Йой, маєш: читаю багато, а зараз усе повилітало з голови.
Океей, додам іще невеличкий списочок моїх книг-бажанок, які я планую прочитати до кінця року:
Користуючись нагодою, хочу порадити дуже класний україномовний канал, бук-блог «Вишневий цвіт». Якісний контент, різноманітні рубрики, а ще - книги на будь-який смак. Тут навіть є підбірка християнської літератури (чого я геть не очікувала!)
Сподіваюсь, вийшло не надто довго і цікаво. Залишайся зі мною далі буде...