ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ НА ЖУРНАЛІСТИЦІ

Діана Кодратюк


Base Install » Абітурієнт НаУОА » ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ НА ЖУРНАЛІСТИЦІ

З першого тижня навчання в академії на спеціальності журналістика ми отримували різні завдання, які швидко допомогли нам “влитися” в сферу.Спочатку нас кинули у воду і сказали “пливіть”, коли дали нам, ще таким ненапрактикованим, написати 5 новинних заміток?. Вчора перечитала їх, посміхнулася. За рік навчання і з практичним досвідом ті помилки, яких я наробила на початках здаються тепер такими очевидними.

Незабаром ми отримували вже й складніші завдання з предмету “журналістські жанри” : різні репортажі, відео- та текстові інтерв’ю. Цікаво зараз аналізувати ті мої роботи і бачити свій ріст.

На дисципліні “Медіатехнології” ми досліджували технічну сторону журналістики. Робили фоторепортаж, де намагалися вкласти сенс та зміст у свої світлини, гарно побудувати кадр, спіймати емоції. Далі ми вивчали правила зйомки та монтажу відео.

Те, що для мене було абсолютно новим - робота зі звуком. Кожен з нас готував свій аудіопроєкт на довільну тему. Мета - навчитися якісно записувати звук без зайвих шумів, працювати з різними звуковими доріжками, гармонійно складати свої звукозаписи у композицію. Ось ділюсь з вами лінком на мою роботу?: https://soundcloud.com/s2srokimbzln/audoprokt-chas-krz-temryavu

Таким був перший семестр. Паралельно з тим ми постійно моніторили новинні сайти, аналізуючи різні ЗМІ на дотримання стандартів, шукали порушення журналістської етики, порівнювали гендерну рівність/нерівність у глянці… Ой, та я не перерахую всього.

У другому семестрі програма спрямована на роботу з професійною фото- і відеотехнікою. І тут нам дуже “пощастило”, адже замість того, щоб практикуватися з камерами в академії, ми сидимо вдома і виконуємо завдання на смартфонах і на ламаних версіях відеоредакторів?‍. Ох вже це навчання онлайн...

Проте й тут не без цікавих завдань. В рамках курсу “Інтернет-журналістики” ми вже записували інтерв’ю, у яких вчилися контролювати емоції свої та співрозмовника. Для кращого розуміння побудови розмови навіть записували інтерв’ю просто з собою! Також шукали фейкові новини, проводили різні дослідження на те, як аудиторія сприймає брехню.

А ще не можу не згадати про дисципліну не з журналістського фаху, яка в нас є цього семестру - риторика. На ній (не без складної теорії) ми вчимося писати та проголошувати промови, гарно формулювати думки, контролювати жести, міміку, голос.

Сподіваюсь було цікаво?)