Вікторія Дудко
І знову добрий день!
Не уявляєте, як важко мені було дістатись до вкладки, в якій пишу і публікую блоги. Але розумію, що і вам, і мені не зашкодить трохи розслабитись. Минулого тижня була вдома, а там починаю бути абсолютно нездатною писати щоденник першокурсниці. Причина, підозрюю, в тому, що вдома ти перестаєш бути студенткою(ом), журналісткою(ом), першокурсницею(ком). Вдома стаєш собою.
Отже, як ви, можливо, здогадались, я вже не вдома! Сиджу в гуртожитку на своєму тверденькому ліжечку з ноутбуком на колінах та мішками під очима(а я нагадую, що дистанційка в самому розпалі) і маю непереборне бажання порадити вам добру річ для розподілу часу і підвищення ефективності в підготовці до ЗНО
Техніка Pomodoro
Підозрюю, що ви могли вже про неї чути і по ній працювати, але, надіюсь, є ще ті, хто потішиться цій пораді.
Суть техніки полягає у поділі часу на короткі заходи із ще коротшими паузами. Приклад: 25 хвилин вчитеся - 5 відпочивате - 25 вчитеся - 5 відпочиваєте і т. д. За час праці не відволікаєтесь НІ НА ЩО. Атомна війна - вийняток)
То супер просто, а тому надзвичайно геніально. П'ятихвилинна перерва мотивує старанно працювати протягом наступного інтенсиву.
Мені ця штука дуже допомагала. Коли сил і мотивації сідати за навчання не залишалось, я просто ставила будильники,розбиваючи по хвилинках, і починала роботу. Врешті техніка стала непотрібною, бо навчилась працювати без додаткових стимулів і методик.
Зараз відчуваю, що мушу повернутись до помідорної рутини, бо робота моя стала зовсім розсіяною і неякісною.
Спробуйте. Експерименти - то завжди цікаво. А раптом допоможе?)
Світлинами нагадую, що працювати є заради чого?