Види завдань для майбутніх культурологів

Регіна Столбецька


Base Install » Абітурієнт НаУОА » Види завдань для майбутніх культурологів

Чим же займаються студенти-культурологи в ОА, які завдання виконують та чим вони відрізняються від шкільних?

Перш за все, скажу, що завдання важчі (це ж університет як-не-як), але значно цікавіші. Від студентів вимагають розуміння того, про що вони говорять, а не простого заучування інформації напам'ять. Крім того, виконуючи різноманітні завдання, ми розробляємо низку навичок, які нам знадобляться згодом.

Тепер до справи: які ж види завдань ми виконуємо і як це нам допомагає? 

1. Звичайне опрацювання матеріалу
Без цього ніде не обійтись. Після прослуховування лекцій ми закріпляємо і доповнюємо знання. Частину матеріалу виносять на самостійне опрацювання, бо лекції не можуть все охопити. Як готуватись і як писати конспекти – ваша справа (це велика відмінність від школи). Так ми вчимось здобувати знання самостійно.

2. Підготовка доповідей і презентацій
Іноді замість звичайного обговорення питань на практичних заняттях кожен робить доповідь або презентацію на певну тему. Вчимось виступати перед публікою, хоч і невеликою.

3. Аналіз репродукцій
На кожну практичну з курсу "Теорія та історія мистецтва" ми робимо невеликий аналіз кількох конкретних творів. А на курс "Релігія і культура" нещодавно кожен робив аналіз ікони. Це буває нелегко, але завжди цікаво. Вчимось думати і аналізувати самостійно.

4. Написання есе
Чи такі страшні есе, як їх малюють? Залежить від курсу. Можу сказати, що наукове есе з історії України далось мені нелегко і зайняло дуууже багато часу. Та це був корисний досвід і тепер есе на 3 сторінки А4 не видаються мені такими важкими, як раніше, бо я написала есе на 8 сторінок з історії України. Тепер всі інші мені не страшні)). Поступово ми виробляємо навичку писати.

5. Різноманітні творчі завдання
Бувають і особливі завдання. Наприклад, нещодавно в групах аналізували представленість неорелігій в інтернеті і робили презентації. Можливо, звучить це дещо незрозуміло, тому трішки поясню. Ми обирали вид неорелігій і аналізували їхні веб-сайти в інтернеті за чітким алгоритмом (візуальне та інформативне наповнення, структура, маніпулятивні елементи тощо). Зізнаюсь, це зайняло набагато більше часу, ніж я очікувала, і наприкінці я була дуже рада, що ми нарешті впорались. Але це було цікаво і корисно, та і оцінили це завдання високо.
А на "Теорію та історію мистецтва" одного разу ми придумували сюжет до імпресіоністичної картини і писали невеличкий художній твір.

Час від часу нам пропонують подивитись якісь фільми і написати відгук чи рецензію, або і без цього, переглянути, щоб поглибити знання.

Це основні види завдань. Вони можуть мати різні варіації в залежності від того який це курс. Також нагадую, що це лише 1-й семестр першого курсу, далі будуть з'являтись нові завдання, ще складніші і ще цікавіші)

Сподіваюсь, ця інформація була для вас корисною і цікавою:) Прощаюсь з вами не надовго. Бувайте здорові!