Щоденник студента 15

Олена Терещенко


Base Install » Абітурієнт НаУОА » Щоденник студента 15

Привіт! Ну, що готові отримати нову порцію цікавого матеріалу про навчання на факультеті міжнародних відносин?

Сьогодні я підготувала блог саме про навчання, а якщо точніше дистанційне навчання (місіс очевидність просто?). Отож, розпочнемо з навчального розкладу.

Ви напевно думаєте, що ж там важкого?? Одна – дві пари в день?
Ось я готова це заперечити, адже в нас щодня три – чотири пари! + деякі з них семінарські, здебільшого щодня є один – два семінари? і я не жартую!?
Загалом основна моя проблема виникає з концентрацією на навчанні?. Адже, навчання кожного дня пов’яне з ноутбуком – пари в онлайн режимі, більшість домашнього завдання теж виконується онлайн і тут спливає на екрані нове сповіщення з телеграм-каналу про щось «мега-цікаве»?, як ви думаєте куди спрямовується вся моя увага? Правильно, на телеграм. Я вже і майже скрізь повимикала сповіщення, залишила лише декілька справді необхідних мені сторінок, але й це не завжди допомагає?.
Лекційні заняття. Викладачі намагаються провести лекції в певному інтерактивному варіанті, наскільки це взагалі можливо. Адже, якщо подумати, слухати всю лекцію, конспектувати щось і дивитися просто в екран на якому зображено лише фото одногрупників, або викладача? Через хвилин тридцять це набридає, навіть якщо ти старанний студент?. Отож, наші викладачі намагаються використовувати презентації, показувати фото осіб чи подій про які ми говоримо, застосовувати варіант питання – відповідь, тобто зробити все, що сконцентрувати нашу увагу на матеріалі.

 

Семінарські, або практичні заняття. Ось тут вже все набагато важче, адже й в аудиторії не завжди просто відповісти на запитання чи доповісти певне питання з плану практичного заняття, а що тут вже говорити про дистанційний варіант?. Все залежить лише від вашого бажання отримати гарний бал та якості інтернету. Так, так, якщо конспект лекцій ще можна попросити у когось з одногрупників, то перездати практичну вже набагато складніше. Часом виникає проблема з тим, хто ж таки перший включив мікрофон і буде доповідати матеріал, адже всі сказали одночасно? Цю проблему викладачі кафедри теж намагаються вирішити, отож поки що ми працюємо в таких форматах:

- Відповідаємо за бажанням
- Відповідаємо за списком студентів
- Відповідає той, кого назве викладач
- Групу розділяють на дві – три підгрупи та ділять лекцію на відповідну кількість частин, тобто кожна група має максимум 40 хвилин, щоб доповісти матеріал
- Надсилаємо відповіді під час заняття на Moodle
- Надсилаємо відповіді в Google Classroom
- тестування в Kahoot
Якщо потрібно надіслати відповідь, то ми поки що працювали в таких форматах:

- Прочитати книгу і описати позицію автора
- Створити презентацію
- Написати есе
Якщо говорити в загальному, то ось так і проходить моє навчання. В наступних блогах чекайте на більш детальну характеристику❤️