Модульна атака, або ж 5 завалів

Анастасія Квіткова (Посухова)


Base Install » Абітурієнт НаУОА » Модульна атака, або ж 5 завалів

У школах пролунав останній дзвоник та полегшене зітхання замучених школярів досі чується в горах Карпат. А у студентів зараз гаряча пора! Хоча у більшості моїх друзів уже всі муки скінчились, бо вони навчаються в інших вишах, та в мене вже який тиждень продовжуються ці мордування. Крім того, думаю вам цікаво, як саме відбуваються на відстані модулі. Тому ось вам мої завали.

  1. Граматика. З граматикою було чи не найлегше, бо ми просто перед камерою вирішували декілька вправ із підручника, який ми весь зробили раніше. Але все рівно це все важко та нелегко, ще й тривожно. Однак якось впорались і з цією бідою.
  2. Німецька. Ось тут вже цікавіше, бо замість одної великої роботи ми пишемо кожного заняття потрошки. Але хоч завдання і неважкі та доступні, одначе «влягтись» у часовий ліміт задача не з простих. І здаємо ми все поступово: орфографія, читання, лексика, аудіювання тощо. Відверто кажучи, такий режим роботи мені подобається, бо ти готуєш не все й відразу що голова йде обертом, а певну тематику переглядаєш і добренько)))
  3. Літературознавство. Як і пари, все відбувається через Фейсбук. Там викладач ділить нас на варіанти і в окремих дописах розписує питання кожному варіанту. І, не вмикаючи камер, ми пишемо свої відповіді (всього 4 питання) у Word на надсилаємо на пошту. Певне думаєте: «О, то можна списати!» Ахахах. АХАХАХАХАХА. Там питання поставлені так, що якщо ви введете їх у пошуковик, то або до вас приїде ДБР, або ж комп’ютер згорить (від перенавантаження). Тому хочеш чи не хочеш, а читати твори треба.
  4. Фізкультура. Ось моє улюблене заняття. Так як я ходжу на бадмінтон до чудового пана Стаднікова (рекомендую!), то я не знімаю жодних відео вправ, як це роблять інші дівчата з інших занять, не пишу незрозумілі реферати. Я просто роблю міні тестики по історії бадмінтону, які вирішуються без проблем. Але маю зауважити, що особисто для себе я дізналась багато чого цікавого та корисного. От наприклад: чи знаєте ви що саме 1992 року бадмінтон вперше з’явився на Олімпійських іграх? Тепер знаєте))
  5. Лінгвокраїнознавство. Ось тут були непереливки. Бо на відкриту камеру треба було відповісти на питання з представленої презентації, яка сама по собі складалась лише з питань, тому ти ніде допомоги не чекай. Тому тут треба було готуватись дуже серйозно, що я і робила  весь вечір і півночі (не жалійте мене, мені просто так зручніше, хоч я могла і вдень приділити цьому час). Але дяка всім святим та вищим, що мені дістались питання, на які я з легкістю та незрівнянною швидкістю дала відповіді. Крім того, викладачка люб’язно надавала достатньо часу на роздуми і могла навіть дати шанс відповісти другий раз (але вже правильно). Проте декому повезло значно менше, і я щиро співчуваю тим людям.

Ось приблизно так проходять мої веселі та невгамовні будні. Але маю зізнатись, що все проходить набагато швидше та не так нервово, як це було в першому семестрі. Чи то просто через те, що я вдома, чи то через те, що за вікном вже стоїть заплакане літо…

Помітки на майбутнє: