Привіт!

Повертаюсь після тижневої перерви з величезним багажем знань і бажанням написати вам про усе, що сталось з першокурсницею РГМ-у цього нелегкого тижня. Однак перед цим невеликий digression (сподіваюсь, ви пам’ятаєте переклад цього слова 😈!)

Нещодавно перечитала свої перші блоги. Перші враження від академії, перше вживання таких страшних, на той час, слів як «сесія», «модуль» чи «практична» 😳. Знайомство з викладачами та адаптаційний період до пар, які тривали невимовно довго – 1 год. 20 хв. здавались вічністю. Звикання до електронного, а не паперового, як це почасти буває у школах, розкладу. Перші пари у нових викладачів та нестримні амбіції до навчання. Бути першокурсником – насправді прекрасно.

Я пам’ятаю, як невпевнено заходила у академію, як шукала аудиторії та питала зустрічних: «Підкажіть, будь ласка, де 71 аудиторія?», бо розібратись у системі їхнього розташування було для нас справжнім випробуванням. Surely, Острозька академія змінює людей – навіть пошук аудиторій виробляє у тобі звичку до самостійного вирішення завдань 😉

Звичайно, справжнє студентство починається з першої сесії, але перші тижні – надзвичайно особливі. Ви зрозумієте мене, абітурієнти, коли вперше переступите поріг омріяного ВУЗу та зробите перший, хоча й не дуже впевнений, крок до вашого успішного, я сподіваюсь, майбутнього .

Щодо тижня, який щойно минув, – він був по-справжньому важким. Якщо ще два тижні тому я казала, що на РГМ-і не так важко, як розповідають, то зараз я готова забрати свої слова назад цілком і повністю.

У нас почалась справжня сесія-стресія. Це не один-два модулі на тиждень. Це декілька модулів на день! Я знаю, що вам цікаво дізнатись, що ж таке «модуль», тому не триматиму інтригу.

Модуль – контрольна робота (не плутати зі шкільною контрольною роботою, бо академічна у 10 разів важча), за час проведення якої перевіряються навички та знання, набуті студентом за певний період часу. Фінальний модуль – модуль за півріччя. Нічого складного, однак це лише теорія, а на практиці ви з ними ще встигнете ознайомитись, гарантую!

У вівторок ми завершили курс «Мовознавство» та склали фінальний модуль, оцінки з якого дізнаємось наступного тижня. It’s illegal to be sooo excited about grades! Однак, з викладачкою ми ще зустрінемось на 3-ьому курсі, коли обиратимемо теми для наукових робіт. Excited x2 😄!

До речі, щодо звичок. Щодня намагаюсь знайти для себе будь-яке нове слово англійською та використати його упродовж дня. Слово дня: flurry – a sudden (synonym: quick) light fall of a snow, blown in different directions by the wind (така-собі легенька заметіль, що надзвичайно актуально погоді в Острозі, адже тут winter weather set in and temperatures dropped below freezing).

У минулому блозі розповідала вам про опис почуттів (що таке gamut, пам’ятаєте?), а зараз трохи відкрию завісу загадковості такої важливої для кожної особистості події, як ЗНО з англійської, а точніше – як написати твір на максимальну кількість балів?

Спершу скористаюсь можливістю нагадати вам, що 1 грудня в Острозькій академії розпочалась олімпіада з англійської мови. Завдання – невимовно легкі. Результати – можливі для досягнення. Це однозначно допоможе вам у майбутньому та, що не менш важливо, при вступі в Острозьку академію! Тому не втрачайте свого шансу, адже спроба – безкоштовна, а achievements закладуть потужну основу ваших знань у підготовці до ЗНО.

Твір на ЗНО – важливий фактор загальної оцінки (14 балів). Написати твір простими реченнями не складає труднощів навіть для посереднього учня. Написати грамотний твір – не завжди легко навіть для студентів. Зараз розповім вам основні фішки. Записуйте 📝:

  1. Пишіть якомога більше. Найпростіше – вчитись на власних помилках. Якщо ви займаєтесь з репетитором, він неодмінно вимагає від вас написання творів англійською. Головне – писати твори на різну тематику (наприклад, сьогодні твір про улюблену книгу, у якій розкриєте сюжет та проблематику ПРОСТИМИ реченнями зі СКЛАДНИМИ словами високого рівня, а завтра – про глобальну проблему, де висловите власний погляд щодо неї). Просіть репетитора розбирати з вами помилки, адже якщо ви одного разу написали «She love chocolate», наступного разу ви згадаєте, що у цьому випадку потрібно використовувати loves.
  2. Вчіть нові слова. Книга з англійської надає вам базові знання та vocabulary, вживання яких не вважається помилкою. Однак, якщо ви використаєте замість «good» слова «fabulous», «superb», «enormously delightful», «completely fascinating», «hugely impressing», вам додадуть бали. Та й загалом – читайте мої блоги уважніше, у кожному є свої конструкції, які так чи інакше вам запам’ятаються та стануть в нагоді!
  3. Граматика. Ох, з цією граматикою.. У творах ЗНО не вимагають використовувати усі види часів Present, Future чи Past. Головне – аби ви самі розуміли тему, на яку пишете, та вміли підбирати вдалий час. Наприклад, розповідаєте про улюблену книгу і викладаєте короткий сюжет? Тоді main actions описуються за допомогою Present Simple (Cadence, the main character, wakeS up in the morning and..)
  4. Conditional sentences. Я вважаю, що це може врятувати навіть найгіршу роботу. Навіть перший conditional, the simplest one, will give you additional points, if you try to use it. (зрозуміли цей лінгво-приклад? 😄)

Не забігатиму наперед та потримаю інтригу щодо наступного блогу.

Вдалих усім вихідних та спасибі, що зі мною! See ya later! Ще почуємось 😊

P.S. You can find me at:

Instagram@lavoytko

FacebookLada Voitko