ПСИХОЛОГІЯ

    Факультет політико-інформаційного менеджменту

    Освітньо-професійна програма:

    ПСИХОЛОГІЯ КРЕАТИВНОСТІ ТА ІННОВАЦІЙ

    Денна форма (1 курс):
    Ліцензований обсяг – 25 місць
    Максимальна кількість державних місць – 15 місць
    Вартість навчання за рік – 17 360 грн
    Заочна форма (1 курс):
    Ліцензований обсяг – 25 місць
    Державне замовлення: немає
    Вартість навчання за рік – 9 800 грн

    Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання (державна форма) для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти:

    • Українська мова та література
    • Математика
    • Біологія або іноземна мова

    Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти  для окремих спеціальностей для небюджетних конкурсних пропозицій і в заяві вступника зазначено: «претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб»:

    • Українська мова та література
    • Історія України
    • Математика або Іноземна мова

    Мінімальний прохідний бал на державну форму навчання у 2018р. – 169

    ПРИЧИНИ ОБРАТИ:

    Складний і швидко мінливий світ вимагає нових, творчих підходів до всього: від корпоративних стратегій до домашніх справ, від шкіл до великого бізнесу. Хоча творчість все більше визнається життєво важливою частиною як здорової психіки, так і процвітаючої економіки, ще існує багато питань, на які немає відповіді, які потребують серйозних досліджень.

    Унікальний підхід до креативності та інновацій виходить за межі мистецтва, щоб охопити «повсякденну творчість», оригінальність повсякденного життя, яка сприяє особистому та професійному росту, а також користі для здоров’я.

    Програма призначена для застосування в широкому спектрі професійних занять і заохочує студентів вивчати життєво актуальні питання про креативність та інновації, а також досліджувати середовище, яке підтримує різні види творчості. З метою розуміння і практичного застосування досліджень креативності та інновацій, студенти вивчатимуть, звідки походить креативність та творчість, що заохочує її, і як вона може бути застосована до практичних, повсякденних обставин. За допомогою викладачів-наставників студенти будуть розробляти проекти, засновані на своїх особистих цілях інноваційної діяльності.

    Після завершення навчання студенти зможуть:

    • зрозуміти, чому важливість розвитку креативності широко визнана в різних організаціях і використовується для всього, від підвищення продуктивності до покращення результатів у сфері охорони здоров’я;
    • навчитися критично аналізувати і проводити психологічні дослідження;
    • поекспериментувати зі способами покращення та розвитку  своєї творчості та навичками інноваційної діяльності в різних організаціях;
    • використовувати професійний коучинг, тренінг або консалтинг;
    • сприяти змінам, які допомагають зміцнювати здоров’я та продуктивність життя;
    • донести інновації та креативність до різних сфер життєдіяльності та особистого вибору;
    • поєднувати критичне, емоційне і творче мислення з саморефлексією, щоб розвивати самопізнання, самореалізацію і розширення свідомості;
    • усвідомити власні сильні сторони і пасиви на основі гуманістичних цінностей, включаючи автентичність і співчуття.

    Основні навчальні дисципліни:

    • Арттерапія;
    • Психодрама;
    • Дизайн-мислення;
    • Психологія життєуспіху;
    • Методи дизайн-мислення;
    • Психологія творчості;
    • Прикладна акмеологія;
    • Креативне мислення у бізнесі;
    • Психологія управління та бізнесу;
    • Психологія протидії кібернасильству;
    • Психологія лідерства та організаційних інновацій;
    • Ергономіка та психологія праці;
    • Політична психологія;
    • Юридична психологія;
    • Теорія та методика організації психотренінгу;
    • Психологія сім’ї та сімейне консультування;
    • Психологія залежностей та саморуйнівної поведінки;
    • Психологічні основи реабілітації;
    • Соціальна психологія;
    • Загальна психологія;
    • Практикум із загальної психогії;
    • Диференціальна психологія та психодіагностика;
    • Когнітивна психологія;
    • Екпериментальна психологія;
    • Вікова психологія;
    • Клінічна психологія;
    • Патопсихологія;
    • Педагогіка та педагогічна психологія;
    • Біологічні основи поведінки людини;
    • Англійська мова за професійним спрямуванням;
    • Психофізіологія;
    • Зоопсихологія та порівняльна психологія;
    • Основи психокорекції та психотерапії;
    • Психологічне консультування;
    • Прикладна антропологія;
    • Історія музичного та образотворчого мистецтва;
    • Театр як соціокультурний феномен;
    • Математичні методи в психології

    Дослідження креативності та інновацій має безпосереднє застосування практично в кожній професійній сфері, включаючи мистецтво, консультування, бізнес та управління, коучинг, освіту, охорону здоров’я та соціальну трансформацію. Розуміння динаміки креативності та інновацій може підвищити професійне зростання несподіваними і захоплюючими способами.

    Після навчання Ви зможете працювати:

    психологом у різних установах, включаючи приватну практику, школах та університетах, громадських організаціях, медичних центрах, лікарнях, реабілітаційних центрах, будинках для людей похилого віку, в’язницях, системі ювенальної юстиції, в комерційних та бізнесових структурах.

    Вас також можуть зацікавити такі спеціальності: громадське здоров’яінформаційна, бібліотечна та архівна справафілософія.

    Контактна особа:

    Анна Юріївна

    (096) 45-37-406

    anjahilman@mail.ru

    Відгуки випускників

    Всього лиш кілька тижнів тому я ще була студенткою Острозької академії. Нині я магістрантка, працюю у Володимирецькому центрі соціального захисту сім’ї, дітей та молоді. І коли на співбесіді я почула фразу «Ми шукали саме такого фахівця, як Ви», мене наповнила гордість за той рівень освіти, який я отримала у нашому університеті. Адже завдяки викладачам своєї альма-матер я навчилась спостерігати, аналізувати, рефлексувати, слухати та чути інших, розв’язувати проблеми найкреативнішими способами і ніколи не говорити «не вмію» чи «не знаю», а імпровізувати та бути впевненою в собі. Тому, якщо ви справді прагнете втілити в життя усі свої юнацькі амбіції, то Острозька академія — те місце, у якому для цього існують найбільш сприятливі умови. Будьте відкритими до нового досвіду і Всесвіт посміхнеться вам!

    Оксана Росошик
    психолог у Володимирецькому центрі соціального захисту сім’ї, Рівненська обл.
    Рік випуску – 2018


    Задоволена тим, що я психолог. Навчання в академії сприяє не тільки професійному розвитку, а й особистому. Міжнародна співпраця із закордонними вузами, можливість реалізувати свої ідеї та мрії, як в практичному, так і в науковому аспектах – все це я знайшла тут, на спеціальності «Психологія».

    Тетяна Целюк
    аспірант Східноєвропейського національного університету
    Рік випуску – 2014


    Наука – двигун будь-якого прогресу. Так ось «Острозька академія» –  цілий двигунобудівний завод.

    Тарас Довгалюк
    аспірант, молодший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії когнітивної психології НаУОА, член Європейської асоціації когнітивної психології
    Рік випуску – 2013


    Навчання в ОА – це становлення тебе як особистості та професійного фахівця в обраній сфері, а ще це чудові роки життя, де ти вчишся мріяти, ставити перед собою “правильні” цілі. Я вважаю, що завдяки підтримці наших чудових викладачів, я маю практичні знання, які використовую у своїй діяльності.

    Марія Жолтикова (Пустовіт)
    практичний психолог, гештальт-консультант, член ГО «Українська асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій», дитячий психолог в дитячому будинку «Малятко» та в Еко-центрі розвитку дітей і сімейної психології “Ладушки” м. Київ
    Рік випуску – 2012


    Пригадуючи роки навчання в академії, в свідомості зринає Вакарчукове «Коли тобі важко…»А ще, з’являться чітке відчуття того, що свою вищу освіту я не отримала, я її здобула. Прагнення помножені на знання – реально працюють. Тож, «Just Do It!» любі ОА-шники)).

    Аліна Погоріла
    методист з психологічної служби відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області
    Рік випуску – 2011


    Освіта, яку я здобула в Острозькій Академії є надзвичайно цінною та корисною. Правду говорять, що цінуєш з часом, або в порівнянні. Я оцінила якість навчання в академії, здобуваючи другу вищу освіту в іншому навчальному закладі.

    Світлана Якимчук (Наконечна)
    директор ПП «Психолого-лінгвістичний центр «Альфа-Європа», м. Рівне
    Рік випуску – 2010