Минув тиждень дистанційного навчання. Все не так страшно, як можливо це звучить. Через те, що академія має багато внутрішніх сайтів, поштових скриньок тощо, то налаштували і навчили нас користуватись усім тим  добром дуже швидко ( і теж на дистанції!). Отож, щоб ви краще уявили всю картину, от вам мої контакти з навчанням.

  1. Як все буде? Спершу нам розіслали повідомлення, де розповідали як будуть нас навчати, і що використовуватимуть для цього здебільшого Google Meet, або ж ті ресурси, які забажають наші викладачі. Тому, потім нам надіслали розклад з різноманітними кодами і посиланнями на зустрічі і сайти, де ми будемо вчитись. А тоді ще й створили презентації з відео та інструкціями, де показано і описано процес використання Google Meet. Все було чітко і ясно, а головне – організовано!
  2. Google Documents. Англійська мова у нас є кожен день, а завдання у нас здебільшого письмові. Через те ми працюємо в он-лайн режимі у створених викладачкою таблицях в доках, які посилаються на вправи в нашому підручнику. А поки ми виконуємо завдання, вона поступово перевіряє наші відповіді, коректує і згодом висилає ключі. Крім того, маємо завдання з платформи, з якою в принципі і так зазвичай працювали. А раз в тиждень у нас є урок говоріння по Google Meet. Як бачите, все добре і засвоюємо ми теми без проблем.
  3. Презентації. Зараз у нас є такий предмет як Лінгвокраїнознавство. Там ми вчимо все про UK (географія, політика, культура, історія трохи). У нас є лекції і є практичні, де ми презентуємо певні обрані нами теми. Взагалі-то, зараз це мій улюблений предмет, бо, запасшись солодким і чаєм, я з насолодою споглядаю та слухаю цікаві презентації своїх колег. Крім того, я встигаю навіть участь в обговоренні брати, та ще й так, що ніхто не знає, що, поки я відповідаю, я водночас розмочую печиво в гарячому чайку.
  1. Фонетика. Це було одне з найважчих. Адже ми звикли працювати в парах, та й завжди нам і на звичайній парі бракує часу, а що вже казати про те, що тут то зависло, то звук збився, то гальмує щось. Проте, ми це пережили успішно! Тут звісно ж теж вільної хвилини відпочинку не було, однак хоч практика лишається в повній своїй силі. Однак тепер із завмиранням серця ми чекаємо наступного жаху: СІТ.
  2. Лекції. Ось тут ми поки мали лекції з одного предмету: вступ до літературознавства. Викладачка виставляє відеозаписи лекцій у спеціально створену групу у Facebook. І ось тут великий бонус: хоч пара може стояти за розкладом хоч 3 чи 4, однак ми спокійно можемо подивитись і законспектувати лекцію у зручний для нас час нехай навіть і через декілька днів! Проте є і мінуси: під час живої лекції є невідривний зв’язок з викладачкою і через те ти ні на що не відволікаєшся (принаймні я). А крім того бідній жінці теж певно нелегко розповідати майже 2 години про бароко і класицизм чорній камері, яка навіть не кліпає своєю незворушною зіницею.

Ось так ми і живемо. Чи я задоволена? Безперечно. Чи всі такі ж раді? Далеко ні. Адже варто зважати на особливості різних факультетів, бо кожен має свої програми та порядок проведення практичних. Тому, поки для одних це безцінна розкіш, для когось це нестерпна тортура.

Помітки на майбутнє:

  • Стеж за новинами університету завжди
  • Підлаштовуйся під новий режим
  • Вивчай нові особливості навчання
  • Дистанція не привід розірвати зв’язок з людьми
  • Вчитись треба за будь-яких дій, подій та умов!

Якщо у вас є певні питання чи вас цікавить якась конкретна тема, то завжди рада вас чути в своєму Instagram: _.flower_lover._