2017
Жовтень 27

“Школа молодіжного підприємництва”

Листопад 2

Загальноакадемічний День Відкритих Дверей

Листопад 16

Всеукраїнський конкурс філософсько-культорологічного есе до Дня Філософії, присвяченого 295-річчю з дня народження Григорія Сковороди.

Листопад 17

Всеукраїнський конкурс есе для учнів 9-11 класів ЗНЗ та студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на тему: «Що означає для мого населеного пункту децентралізація?»

Листопад 28

Конкурс есе «Гендерна рівність в Україні» присвячений святкуванню 25-ї річниці ООН в Україні

Грудень 1

Школа молодіжного підприємництва

Грудень 1

Інтернет-олімпіада з англійської мови

Грудень 1

Профорієнтаційний тест: Яка спеціальність факультету ПіМ підходить тобі найбільше?

2018
Лютий 23

Школа молодіжного підприємництва

Березень 14

Всеукраїнська інтернет-олімпіада з міжнародних відносин для школярів

Березень 15

Всеукраїнська учнівська інтернет-олімпіада з української мови та літератури – 2018

Березень 30

Школа молодіжного підприємництва

Квітень 24

Всеукраїнська інтернет-олімпіада з історії України для школярів

Травень 25

Проведення конкурсу з написання есе з канадознавства для школярів

img_20160923_130835

Спокійно, все добре, це не рай, як може вам, шановні читачі, спало на думку. Це є читальна зала бібліотеки Острозької академії.

Що ж, третій тиждень навчання добігає до кінця і я дуже хочу розповісти вам, що відбувалося цього тижня. Тому, поїхали)

Хочу почати з того, що навчатися в університеті дуже важко. Цього тижня я мала дуже багато домашнього завдання з найважливішого предмету мого життя: з англійської мови. Ми вже познайомилися з багатьма новими словами. Цього тижня мені доводилось сидіти до другої години ночі над домашнім завданням з англійської, але воно того варте) Та взагалі, як на мене, гріх скаржитись на навчання в універі, в який ти хотіла з самого дитинства. Мені дуже подобаються мої пари з англійської, оскільки  ми не просто сухо вивчаємо напам’ять топіки, а навпаки, розвиваємо самостійно наше усне мовлення. Ми отримуємо на парі завдання дещо незвичні на перший погляд, але вони дуже круті. Ось, наприклад, цього тижня ми вивчали ідіоми, і наше завдання було персоналізувати певну ідіому, потрібно було уявити, що це є людина, вигадати про неї історію, описати її, та намалювати. У школі таких завдань у мене, особисто, ніколи не було. Також ми продовжуємо роботу над вимовою на парах з фонетики. Кожна наша пара починається з flat lip-position, про яку я вам вже розповідала, і кожного дня додаються нові вправи. Ще ми вчимо скоромовки. Ось таку мені треба вивчити на понеділок. А ну, шановні читачі, спробуйте😉Exif_JPEG_420

 

Ще страшенно хочу розповісти вам про фізичну культуру. Фізкультура в ОА та в школі суттєво відрізняється. Скажу чесно, перші два тижні мене постійно цікавило питання нащо мені фізкультура, і нащо ставити її аж на шосту пару. Однак, я повністю змінила свою думку. Я записалася на настільний теніс, оскільки у нас( вже нарешті я можу сказати у мене в академії😌😍) можна записуватися на секції і займатися певним видом спорту. Учора було моє перше заняття з настільного тенісу і то було круто, я не шкодую)

Ще один цікавий момент: у нас на факультеті романо-германських мов є змога відвідувати фонолабораторію. Це є дуже корисно для тих, хто хоче покращити англійську мову.

Наступного тижня мене чекають практичні з інформатики, студентський квиток та можливо з’явиться моя найперша стипендія( сподіваюсь не остання😉😞)

 

Що ж, я маю бігти, бо поспішаю на латинську мову. Наостанок хочу сказати вступайте в ОА, тому що це є the best university) Have a nice day. See you)