Той особливий тиждень, я маю на увазі тиждень нашого факультету завершився, про канікули згадувати вже не актуально, і навчальний процес знову охопив всіх студентів. Хочу зазначити, що впрожовж тижня факультету дійсно панувала якась особлива атмосфера. Скажу чесно, після затяжних канікул важко було знову поринути у всю ту рутину. Сьогодні я трішки я хочу розповісти про те, що ж нового з’явилося у нас, та й взагалі, що у нас відбувається)
Let’s sing songs!
Чи співаєте ви пісень на уроках англійської в школі? Щодо мене, то ми колись давно, можливо в класі 6 чи 7-му, ми практикували таке. Та й тоді ні в кого не було бажання того робити. Проте, якщо ви вступите на факультет романо-германських мов, ви будете співати пісень кожного тижня. Я зараз говорю про пари з фонетики. The Beatles, Sting etc… Навіть якщо ведмідь наступив вам на вухо і голосу у вас нема, нічого страшного! Це дійсно допомагає у вивченні англійської мови. Ми ж прагнемо гарної вимови)
Sprechen Sie Deutsch?
Ох, ну нарешті здійснилась моя давня мрія. Я розпочала вивчення другої іноземної мови-німецької. Чомусь ось саме цю мову я дуже хочу вивчити. Хоча у мене ще був варіант обрати французьку. Стосовно останньої: так, вона гарна, але, як на мене, вона складна для вивчення. Німецька також не є легкою, але мені подобається її точність. Я вивчаю цю мову from scratch. Сподіваюсь, все буде добре) На першому занятті було водночас і страшно, і цікаво. Нам потрібно було розповісти про себе, дібравши прикметники. Все, що я знала з німецької-це Ich heiße Anastasia. На цьому нікуди не виїдеш, але добре, що знаю хоча б це. Моя мама вивчала цю мову у школі, тому, коли ще у молодших класом ми разом виконували домашні завдання з англійської, вона часто мені проводила паралелі між цими двома мовами, і зараз також інколи допомагає. На першому занятті ми вивчили, звичайно, алфавіт, числа і відмінювання бути і мати. Зараз наша тема-сім’я. Одним з наших домашніх завдань було розповісти про свою сім’ю. Це був перший раз, коли я змогла сказати набагато більше речень німецькою. Ще нам задали вивчити скоромовку.
Let’s have debates!
Брали колись участь у дебатах? Особисто я-ні. Проте, на парах з англійської у мене з’явилася така можливість. Ми обговорювали чи потрібна смертна кара чи ні. Наша підгрупа поділилися на дві команди: люди, котрі за, і ті, що проти. Я потрапила у команду до тих, хто за таке покарання. Тема є цікавою, і на неї можна подивитися з двох сторін. Підготовка до наших дебатів тривала два дні. Було знайдемо купа інформації, яку ми опрацювали і змогли достойно підготуватися до такого завдання. Звичайно, позиція тих, хто проти, є більш виграшною, але не треба забувати, що рівень злочину має відповідати рівню покаранню.
Ось поки що це є все) Очікуйте нових розповідей, адже на нашому факультеті кожен день є цікавим та багатим на різні події)
Love RGL because we love you)