Цей день почався з лекції з філософії. Хто читав минулі статті, то зрозумів, що  четвер для мене вдало розпочався. Потім пара з англійської, яка теж пройшла вельми чудово (максимум за слова). Між І і ІІІ парою вікно – час, аби розвіятись. Четвертою парою відбулась зустріч з Єгором Стадним з CEDOS. Про це більш детальніше.

Почалось з того, що на цій картинці була вказана не та аудиторія. Круто, чо. Але, на щастя, знайшли заміну дуже швидко.Ми зайшли і волонтерам сказали сісти поближче. У ряді, що стоїть праворуч ми зайняли перші чотири парти.  Далі люд почав сходитись. До речі, було багато викладачів. Сподобалась розмова гуманітарного факультету з Зайцевим (філософом), яка була доволі “занятною”. Цьому викладачу гумору не отбавляй.)

А далі вже з Шевчуком (деканом гуманітарного факультету) зайшов і гість. Вступне слово належало по праву декану. Сказав, що ця зустріч проводиться в рамках дискусійної платформи чи що там. Ну, не це зара головне.

Єгор Стадник почав свою оповідь, але не було не презентації його, яка була обіцяна ні чогось такого. Він, аналітик, перш за все мав продемонструвати статистику з того чи іншого питання, чого, на жаль, не було.  Крім цього, розповів багато інформації щодо різних питань, які не були новими ні мені, ні комусь іншому. Наприклад, як формується вибір абітурієнта куди вступати, на яку спеціальність? Це такий фактор як батьки. Дійсно, нове-нове.

Почались після цих “цікавих, а головне нових фактів” питання. “Чого люди їдуть навчатись до Польші?” Перше – це для хлопців відкосити від армії. Друге – не треба складати ніяких іспитів, знання мови також не потрібно + ціни на навчання знизили. Багато їдуть туди, аби згодом залишитись там працювати, ну, так, там Європа ж. Гаразд, не будем про це, а то вплету усілякі економічні наслідки для України (перекачування грошей закордон).

Ще мені здалось, що на питання, які йому ставили він не знав на 100% точної інформації, адже вплітав у свою відповідь “на мою думку” або “я вважаю, що..”.

Сказав також, що на навчання дітей в селі витрачають більше грошей, а ніж міських. Ну, може бути. Ще один цікавий факт – це більшість вчителів не виконують свої обов’язки повною мірою. А все для того, щоб до нього йшли на репетиторство і він заробив гроші (Проблема. Але куди без неї).

Жодного разу не почула про правильність і об’єктивність ЗНО. Я знаю безлічі людей, які склали погано його, але зараз навчаються краще, ніж ті, які зара на бюджеті.

Коли закінчилась розмова з Єгором Стадним розпочалась п’ята пара у П-3. Свою лекцію прийшов прочитати лікар з однієї з лікарень 😉 Як наша кураторша, Ольга Євгенівна, і казала розповідає цікаво. Інколи були смішні моменти. Постійно жартував (на мій погляд, хороший спосіб, щоб зацікавити аудиторію).

Коли я заходила, то комусь аплодували. Цікаво кому і за що. Маю надію, що не пропустила нічого важливо. Лекція ця була присвячена шкідливим звичкам. Дійсно, палити – це не показник еліти і в жодному разі не показує крутість. Читайте  книжки, бо це класно, якесь моральне задоволення.

Шматочок з цієї лекції:

“Усе в цьому світі протікає по циклам. Так як і нервова система наша. Але є моменти, коли вона має просто відпочити. Ми повинні побути просто в такому стані як є. Комусь не подобається це, тому він палить, вживає алкоголь, використовує наркотичні, снодійні, синтетичні наркотичні речовини. У 50-рр минулого століття швейцарскі вчені синтезували ЛСД. розумієте…  Американський дослідник Теренс Макккен писав таку абсурдність. Ви знаєте, що існує праця фундаментовна Чарльза Дарвіна “Про походження видів”, але Маккен пише, що людина стала людиною тільки завдяки грибам. Він звичайно мав на увазі бліді поганки і мухомори, тому що він писав “що древні люди спробувавши таких грибів відчували галюцинації і ці галюцинації розширювали уяву”. Тобто, свідомість розширювась. Оригінальна точка зору. У науці будь – яка точка зору має місце для існування, але ми з вами повинні фільтрувати, як кажуть у кримінальному світі. Що? Голос усієї аудиторії: “Базар”. Так от, я особисто ці гриби не сприймаю, але те, що людина під дією галюцинагенів здатна на будь-які безумства, це факт… ”

Цікаво розповідає=)

А тоді як лікар закінчив лекцію, нам дали право поставити якісь питання. (Я не знаю, чи соромиться люд ставити питання чи питань і справді нема.). Одна дівчинка спитала чому пасивне куріння шкідливіше, ніж активне. І отримала доволі конструктивну відповідь. Більше ніхто не захотів нічого питати, тому правах керманича Юлія Петрівна (викладач, яка читала нам лекції з основ ділового етикету. З ким не спілкуюсь, то всі кажуть, що це був один з найкращих предметів) завершила лекцію.