ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА І АРХІВНА СПРАВА

Факультет політико-інформаційного менеджменту

Конкурсні предмети:

  • українська мова і література;
  • історія України;
  • іноземна мова, математика або географія.

Причини, чому Ви маєте обрати саме інформаційну, бібліотечну і архівну справу:

  • володітимете професійними навичками в роботі з різними видами інформації (ділова, управлінська, рекламно-маркетингова);
  • отримаєте належну підготовку в галузях інформаційного менеджменту (ІТ-технології), менеджменту людських ресурсів (HR-менеджмент), проектного менеджменту (менеджмент бізнес-проектів, консалтингових послуг), рекламного та PR-менеджменту (менеджмент із маркетингових комунікацій та промоушн-акцій);
  • навчитеся створювати, аналізувати й оцінювати ділову, управлінську, спеціалізовану документацію рекламних агентств та інформаційних центрів;
  • будете вміти працювати з корпоративними системами електронного документообігу та бізнес-процесів, розробляти банки (бази) даних інформації.

За спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» Ви зможете отримати:

  •  ступінь бакалавра інформаційної, бібліотечної і архівної справи:
    • документознавство та інформаційна діяльність;
    • менеджмент інформаційно-комунікаційних технологій.
  • ступінь магістра інформаційної, бібліотечної і архівної справи.

Після навчання Ви зможете працювати:

  • фахівцем у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
  • менеджером з персоналу (HR-менеджер);
  • фахівцем з документно-інформаційних комунікацій;
  • організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
  • менеджером у сфері надання інформації та консультативних послуг;
  • аналітиком інформаційних ресурсів.

Основні навчальні дисципліни:

  • дисципліни з напрямку «менеджмент документо-інформаційних систем»: діловодство, управлінське документознавство, інформаційний менеджмент, електронний документообіг, Е-урядування, HRменеджмент.
  • дисципліни з напрямку «аналіз діяльності інформаційних центрів та засобів масової інформації»: організація роботи інформаційних центрів, інформаційно-аналітична робота, теорія та практика масової інформації.
  • дисципліни з напрямку: «планування та реалізація маркетингових та PR-комунікацій»: теорія та практика PR, маркетинг інформаційних продуктів та послуг, теорія та практика реклами, психологія реклами, менеджмент у сфері зв’язків з громадськістю.

Переглянути навчальний план (бакалаврат, 2015)

Переглянути навчальний план (магістеріум, 2015)

Для забезпечення науково-дослідної підготовки фахівців професорсько-викладацький склад організовує:

1. Роботу науково-дослідних лабораторій та гуртків:

  •  «Лабораторія досліджень соціально-інформаційних процесів»;
  •  «Студія стратегічних комунікацій»;
  • «Документознавство та інформаційна діяльність: вивчення сучасних комунікаційних процесів»;
  •  «Вивчення особливостей законодавчого процесу у сучасних демократіях»;
  • школа гендерного паритету «Гендер і ми».

 2. Щорічні студентсько-викладацькі науково-практичні конференції («Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку засобів масової комунікації в Україні»; «Комунікативні технології ХХІ століття»);

3. Видання збірника наукових праць «Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культура та соціальні комунікації».

Кафедра організовує заходи для практично-професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері соціальних комунікацій. Зокрема:

  • щорічні Фестиваль реклами; Фестиваль соціальних проектів; Конкурс ораторського мистецтва;
  • сертифікатні програми та тренінги зі спеціальності;
  • проходження навчальних практик в установах, організаціях, підприємствах з перспективою майбутнього працевлаштування в них.

Міжнародна співпраця:

  • Сілезький університет в Катовіцах, Польщапосилення співпраці між кафедрами, активізація спільних наукових досліджень, розширення участі студентів та молодих учених у двосторонній науковій співпраці.
  • Об’єднання шкіл “Logos” в Варшаві, Польщабезкоштовне навчання для учнів з Польщі та України, підтримка в навчанні і побуті громадянам України в Польщі.
  • Сухумський державний університет (м. Тбілісі, Грузія), Білоруський торгівельно-економічний університет споживчої кооперації (м. Гомель, Республіка Білорусь), Поморська академія в Слупську (м. Слупськ, Польща)проведення наукових досліджень у галузях, що мають взаємний інтерес, вдосконалення кваліфікації академічного персоналу, проведення викладацьких і студентських обмінів, розробка і впровадження нових спільних навчальних програм, розробка спільних наукових проектів, спільні наукові публікації та обмін навчальними матеріалами, створення спільних навчальних програм із виданням подвійних дипломів.

Контактна особа:

Олена Володимирівна

(067) 46-50-130

sholen@ua.fm

Відгуки випускників

Наталія Островська (Курилюк), 

співвласник рекламної фірми “OSTROVSKIY production” та агенції з організації свят “Happy People”.

Рік випуску – 2013

Всі ми, коли завершуємо навчання, покидаємо рідну альма-матер. І ви свого часу покинете. Але якщо вам пощастить навчатися в Острозькій академії, то вона ніколи не покине вас. Особливо, якщо ви будете навчатися на кафедрі «Документознавство та інформаційна діяльність». Вона назавжди залишить відбиток у вашому серці, у вашій свідомості та ході мислення. Вже ніколи ви не будете сприймати новини як абсолютну правду. Особисто я довірила своє майбутнє Острозькій академії, і ще жодної секунди не пожаліла!

Ірина Наумець, 

заступник керівника відділу інформації та маркетингу Українського католицького університету (Львів).

Рік випуску – 2009

На спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» я навчилася аналізувати інформацію і систематизувати отримані знання. В епоху глобалізації світ перенасичений великою кількістю інформації, яку доводиться фільтрувати і вибирати найбільш важливу. Або ти отримуєш певні знання поверхово, або починаєш заглиблюватися і вивчати більш предметно. Вибір залежить вже від самої людини, її інтересів і професійної орієнтації у житті. Ця спеціальність дала можливість вибирати, ким хочеш бути – діловодом, піарником, рекламним креатором чи журналістом. Я вибрала останнє і вирішила поглиблювати свої знання у цьому напрямку. Загалом я навчилася не розгублюватися у стрімкому інформаційному потоці, щоб відстежувати нові тренди і не випадати з інформаційного поля.

Ольга Кінаш, 

проектний менеджер ГО “Агенція місцевого розвитку Тетіївщини”, координатор всеукраїнського проекту Муніципальна лабораторія ідей (м. Тетіїв, Київська область)

Рік випуску – 2008

Документознавство та інформаційна діяльність – це спеціалаьність, яка дає багато корисних знань та умінь в багатьох галузях: менеджмент, маркетинг, документні комунікації. Навчання в Національному університеті “Острозька академія” дозволила повірити у власний потенціал та довела, що якісна освіта в Україні дійсно існує. І ще переконала в одній істині: ваша успішність, після отримання професії інформаційного аналітика та і будь-якої іншої, в першу чергу залежить від вашого бажання постійно вчитись, розвиватись і вдосконалювати свої знання!

Білецька Інна,

спеціальний кореспондент телеканалу «Інтер» (корпункт м. Рівне).

Рік випуску – 2005

Мій 13-річний стаж роботи в журналістиці підказує мені, що спеціалізована підготовка за цим фахом не є обов’язковою. Натомість надзвичайно велике значення має класична фундаментальна вища освіта. Я пишаюсь тим, що здобула її в стінах Національного університету «Острозька академія» за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність». В Академії мені навчили вчитися, навчили прагнути, навчили здобувати. А фахівці з інформаційної діяльності навчили чітко відрізняти факти від маніпуляцій.