ІНФОРМАЦІЙНА, БІБЛІОТЕЧНА І АРХІВНА СПРАВА
Факультет політико-інформаційного менеджменту
Код спеціальності – 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітньо-професійна програма: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Денна форма (1 курс):
Ліцензований обсяг – 30 місць
Максимальна кількість державних місць – 11 місць
Вартість навчання за рік – 15 370 грн
Заочна форма (1 курс):
Ліцензований обсяг – 50 місць
Державне замовлення: немає
Вартість навчання за рік – 10 750 грн
Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти:
- Українська мова та література
- Історія України
- Математика або іноземна мова
Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти для окремих спеціальностей для небюджетних конкурсних пропозицій і в заяві вступника зазначено: «претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб»:
- Українська мова та література
- Історія України
- Біологія або географія
Мінімальний прохідний бал на державну форму навчання у 2019р. – 167,96
Середній прохідний бал для вступу на платну форму навчання у 2019р. – 153
Чому варто обрати спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» ?
Тому що:
1) Маєш змогу обрати такі перспективні спеціалізації:
- “Документознавство та інформаційна діяльність”
- “Менеджмент інформаційно-комунікаційних технологій”
- “Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю”
2) Отримаєш одну з престижних кваліфікацій:
- фахівець з інформаційних комунікацій, інформаційний аналітик, документознавець, менеджер зв’язків з громадськістю
- менеджер із комунікаційних технологій, аналіз консолідованої інформації, менеджер з дослідження ринку та суспільної думки
3) За умови успішного навчання, здобудеш можливість навчатись за програмою Erasmus+ у Сілезькому університеті у м. Катовіци (Польща) з правом отримання європейської стипендії.
За спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» Ви зможете отримати:
- ступінь бакалавра інформаційної, бібліотечної і архівної справи;
- ступінь магістра інформаційної, бібліотечної і архівної справи.
Які можливості відкриває спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»?:
- володіти професійними навичками в роботі з різними видами інформації (ділова, управлінська, рекламно-маркетингова);
- отримати належну підготовку в галузях інформаційного менеджменту (ІТ-технології), менеджменту людських ресурсів (HR-менеджмент), проектного менеджменту (менеджмент бізнес-проектів, консалтингових послуг), рекламного та PR-менеджменту (менеджмент із маркетингових комунікацій та промоушн-акцій);
- навчитись створювати, аналізувати й оцінювати ділову, управлінську, спеціалізовану документацію рекламних агентств та інформаційних центрів;
- вміння працювати з корпоративними системами електронного документообігу та бізнес-процесів, розробляти банки (бази) даних інформації, аналізувати відкриті дані.
- створювати комерційні та соціальні проектні пропозиції, брендбуки та ньюзлейтери.
Після навчання Ви зможете працювати:
- фахівцем у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- менеджером з персоналу (HR-менеджер);
- фахівцем з документно-інформаційних комунікацій;
- організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
- менеджером у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- аналітиком інформаційних ресурсів.
Що я буду вивчати?
- дисципліни з напрямку «менеджмент документно-інформаційних систем»: діловодство, документознавство, інформаційний менеджмент та менеджмент соціальних мереж, електронний документообіг, HR-менеджмент.
- дисципліни з напрямку «аналіз діяльності інформаційних центрів та засобів масової інформації»: організація роботи інформаційних центрів, інформаційно-аналітична робота, теорія та практика масової інформації.
- дисципліни з напрямку: «планування та реалізація маркетингових та PR-комунікацій»: теорія та практика PR, маркетинг інформаційних продуктів та послуг, психологія реклами, стратегічне управління у сфері зв’язків з громадськістю.
Де і ким я зможу працювати?
На промислових, торговельних підприємствах, в громадських організаціях, державних установах, засобах масової комунікації
- фахівцем у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- менеджером з персоналу (HR-менеджер);
- фахівцем з документно-інформаційних комунікацій;
- організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
- менеджером з у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- аналітиком інформаційних ресурсів.
Хто такий менеджер з інформаційно-комунікаційних технологій (інформаційний аналітик)?
Це фахівець, який:
– здійснює керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних та PR-кампаній;
– забезпечує діяльність підприємства ефективними корпоративними комунікаційними зв’язками;
– формує інформаційно-комунікативну інфраструктуру підприємства (організації), установи;
Яка особливість навчальної програми?
· вивчення англійської мови протягом усіх років навчання на спеціальності (рівень Upper-Intermediate (В2));
· інтегроване навчання: поєднання традиційних лекцій та on-line навчання з професійно орієнтованих дисциплін;
· практично-професійна підготовка за участю успішних випускників зі спеціальності: щорічний Фестиваль реклами, workshops, тренінгові програми тощо;
· проходження навчальних, виробничих практик в інформаційних центрах, відділах маркетингу, документаційного забезпечення управління, у кадрових службах підприємств та організацій усіх форм власності протягом усіх років навчання з перспективою майбутнього працевлаштування.
Основні навчальні дисципліни:
- Вступ до спеціальності;
- Документознавство;
- Діловодство;
- Аналітико-синтетична переробка інформації;
- Маркетинг інформаційних продуктів та послуг;
- Бібліотечна справа;
- Архівна справа;
- Теорія і практика зв’язків з громадськістю;
- Теорія і практика масової інформації;
- Менеджмент;
- Документно-інформаційні комунікації;
- Практикум з референтської та офісної діяльності;
- Інформаційний менеджмент та менеджмент соціальних мереж;
- Інформаційно-аналітична діяльність;
- Прикладні соціально-комунікаційні технології;
- Стандартизація та сертифікація (за професійним спрямуванням);
- Іноземна мова;
- Історія України;
- Філософія;
- Українська мова за професійним спрямуванням;
- Історія української культури та Острозької академії;
- Основи інформатики та комп’ютерної техніки;
- Організація науково-дослідної роботи студента;
- Методика соціологічних досліджень;
- Комп’ютерні технології та електронний документообіг;
- Захист інформації;
- Системний аналіз інформаційних процесів;
- Соціологія громадської думки;
- Системи управління базами даних (СУБД);
- Основи педагогіки та психології;
- Історія музичного та образотворчого мистецтва;
- Основи ділового етикету;
- Іноземна мова (за професійним спрямуванням);
- Друга іноземна мова;
- Політичні та правові студії;
- Загальна історія мистецтва;
- Культурологія;
- Маркетингові комунікації;
- Організація публічного адміністрування;
- Нові медіа;
- Іміджелогія;
- Проектний менеджмент;
- Консалтинг соціокультурних процесів;
- Бренд-менеджмент в інформаційній діяльності;
- Державна політика е-врядування.
Для забезпечення науково-дослідної підготовки фахівців професорсько-викладацький склад організовує:
1. Роботу науково-дослідних лабораторій та гуртків:
- «Лабораторія досліджень соціально-інформаційних процесів»;
- «Студія стратегічних комунікацій»;
- «Документознавство та інформаційна діяльність: вивчення сучасних комунікаційних процесів»;
- «Вивчення особливостей законодавчого процесу у сучасних демократіях»;
- школа гендерного паритету «Гендер і ми».
2. Щорічні студентсько-викладацькі науково-практичні конференції («Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку засобів масової комунікації в Україні»; «Комунікативні технології ХХІ століття»);
3. Видання збірника наукових праць «Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культура та соціальні комунікації».
Кафедра організовує заходи для практично-професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері соціальних комунікацій. Зокрема:
- щорічні Фестиваль реклами; Фестиваль соціальних проектів; Конкурс ораторського мистецтва;
- сертифікатні програми та тренінги зі спеціальності;
- проходження навчальних практик в установах, організаціях, підприємствах з перспективою майбутнього працевлаштування в них.
Міжнародна співпраця:
- Сілезький університет в Катовіцах, Польща – посилення співпраці між кафедрами, активізація спільних наукових досліджень, розширення участі студентів та молодих учених у двосторонній науковій співпраці.
- Об’єднання шкіл “Logos” в Варшаві, Польща – безкоштовне навчання для учнів з Польщі та України, підтримка в навчанні і побуті громадянам України в Польщі.
- Сухумський державний університет (м. Тбілісі, Грузія), Білоруський торгівельно-економічний університет споживчої кооперації (м. Гомель, Республіка Білорусь), Поморська академія в Слупську (м. Слупськ, Польща) – проведення наукових досліджень у галузях, що мають взаємний інтерес, вдосконалення кваліфікації академічного персоналу, проведення викладацьких і студентських обмінів, розробка і впровадження нових спільних навчальних програм, розробка спільних наукових проектів, спільні наукові публікації та обмін навчальними матеріалами, створення спільних навчальних програм із виданням подвійних дипломів.
Вас також можуть зацікавити такі спеціальності: політологія, громадське здоров’я, культурологія, журналістика.
Контактна особа:
Ганна Валеріївна Охріменко
(098) 99-18-257
“Е-врядування” є спеціалізацією бакалаврату інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації знатимуть технологію роботи на базі комп’ютерної та організаційної техніки служб документаційного забезпечення управління; методи розробки їх оптимальних структур; методи дослідження, аналізу і розвитку документаційних систем, стандарти та уніфіковані системи документації; кадровий менеджмент державних установ і громадських організацій, економічні і правові аспекти їх діяльності.
Навчальні дисципліни:
- Державна політика е-врядування;
- Бренд-менеджмент в інформаційній діяльності;
- Консалтинг соціокультурних процесів;
- Психолінгвістика;
- Системний аналіх інформаційних процесів;
- Прикладні соціально-комунікативні технології;
- Інформаційно-аналітична діяльність;
- Стандартизація та сертифікація (за фаховим спрямуванням);
- Захист інформації;
- Системи управління базами даних;
- Основи web-дизайну;
- ОНДР: переддипломний семінар;
- Психологія реклами.
Можливості працевлаштування:
- документознавець;
- аналітик інформаційних ресурсів;
- референт-помічник керівника організації;
- менеджер у сфері надання інформації;
- менеджер із комунікаційних технологій;
- менеджер з реклами та маркетингу;
- PR-менеджер;
- прес-секретар;
- архівіст.
“Менеджмент інформаційно-комунікаційними технологіями” є спеціалізацією бакалаврату інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціаліазії матимуть теоретичну і практичну підготовку з інформатики і комп’ютерної техніки, включаючи інформаційні технології та комп’ютерні мережі; знатимуть логіко-математичні методи обробки інформації, інформаційно-пошукові системи, принципи прийому і збору, систематизації і проведення наукових досліджень за профілем спеціальності, методологію аналізу вторинної інформації, текстів ЗМІ, вирішення методологічних і професійних проблем в галузі документно-інформаційної діяльності щодо забезпечення процесу управління соціальними об’єктами.
Спеціалізовані навчальні дисципліни:
- Інноваційний менеджмент;
- Кадровий менеджмент
- Організація та управління діяльністю інформаційних установ;
- Маркетингові дослідження в інформаційній діяльності;
- Івент-менеджмент;
- Організаційна культура;
- Практикум з інформаційно-комунікаційних технологій;
- Інформаційна безпека Е-врядування;
- Рекламний менеджмент;
- Захист інформації;
- Системи управління базами даних;
- Основи web-дизайну;
- Антикризовий менеджмент.
Можливості працевлаштування:
- менеджер із комунікаційних технологій;
- фахівець з аналізу консолідованої інформації;
- менеджера з дослідження ринку та суспільної думки;
- дизайнер з подієвих комунікацій;
- менеджер із розвитку кадрів.
“Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю” є спеціалізацією магістеріуму інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації знатимуть сутність процесу маркетингових та PR-досліджень в інформаційній сфері, SMM менеджмент, HR-брендинг, їх основні напрями, принципи, технології; організаційні структури маркетингових та PR-підрозділів, їх завдання, функції; принципи прийому і збору, систематизації і проведення наукових досліджень за профілем спеціальності; методологію аналізу вторинної інформації, текстів ЗМК.
Спеціалізовані навчальні дисципліни:
- HR-брендинг;
- Бізнес-аналітика в інформаційній сфері;
- Прогностика інформаційно-аналітичних процесів;
- Гендерний менеджмент у сфері інформаційної діяльності;
- Системний аналіз мас-медійного простору;
- Документно-інформаційне забезпечення державного управління.
Можливості працевлаштування:
- фахівць у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- фахівць з документно-інформаційних комунікацій;
- аналітик інформаційних ресурсів;
- менеджер з SMM комунікацій;
“Документознавство та інформаційна діяльність” є спеціалізацію магістеріуму інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації матимуть професійні навички у сфері документно-інформаційного забезпечення державного управління, HR-менеджменту, основ міжнародної інформації та комунікації, теорії пропаганди та контрпропаганди, методологію аналізу вторинної інформації й текстів ЗМІ, нормативні документи з документаційного забезпечення управління та інформаційно-аналітичної діяльності; методи дослідження, аналізу і розвитку документаційних систем, стандарти та уніфіковані системи документації.
Навчальні дисципліни:
- HR-менеджмент;
- Політичні технології у сфері зв’язків з громадськістю;
- Теорія пропаганди та контрпропаганди;
- Гендерні студії;
- Методи аналізу друкованих ЗМІ;
- Документно-інформаційне забезпечення державного управління.
Можливості працевлаштування:
- документознавець;
- менеджер з персоналу (HR-менеджер);
- фахівць з документно-інформаційних комунікацій;
- менеджер у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- менеджер інформаційно-комунікаційних технологій.
- + Про спеціальність
-
Факультет політико-інформаційного менеджменту
Код спеціальності – 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітньо-професійна програма: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Денна форма (1 курс):
Ліцензований обсяг – 30 місць
Максимальна кількість державних місць – 11 місць
Вартість навчання за рік – 15 370 грнЗаочна форма (1 курс):
Ліцензований обсяг – 50 місць
Державне замовлення: немає
Вартість навчання за рік – 10 750 грнПерелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти:
- Українська мова та література
- Історія України
- Математика або іноземна мова
Перелік конкурсних предметів для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти для окремих спеціальностей для небюджетних конкурсних пропозицій і в заяві вступника зазначено: «претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб»:
- Українська мова та література
- Історія України
- Біологія або географія
Мінімальний прохідний бал на державну форму навчання у 2019р. – 167,96
Середній прохідний бал для вступу на платну форму навчання у 2019р. – 153
Чому варто обрати спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» ?
Тому що:
1) Маєш змогу обрати такі перспективні спеціалізації:
- “Документознавство та інформаційна діяльність”
- “Менеджмент інформаційно-комунікаційних технологій”
- “Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю”
2) Отримаєш одну з престижних кваліфікацій:
- фахівець з інформаційних комунікацій, інформаційний аналітик, документознавець, менеджер зв’язків з громадськістю
- менеджер із комунікаційних технологій, аналіз консолідованої інформації, менеджер з дослідження ринку та суспільної думки
3) За умови успішного навчання, здобудеш можливість навчатись за програмою Erasmus+ у Сілезькому університеті у м. Катовіци (Польща) з правом отримання європейської стипендії.
За спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна і архівна справа» Ви зможете отримати:
- ступінь бакалавра інформаційної, бібліотечної і архівної справи;
- ступінь магістра інформаційної, бібліотечної і архівної справи.
Які можливості відкриває спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»?:
- володіти професійними навичками в роботі з різними видами інформації (ділова, управлінська, рекламно-маркетингова);
- отримати належну підготовку в галузях інформаційного менеджменту (ІТ-технології), менеджменту людських ресурсів (HR-менеджмент), проектного менеджменту (менеджмент бізнес-проектів, консалтингових послуг), рекламного та PR-менеджменту (менеджмент із маркетингових комунікацій та промоушн-акцій);
- навчитись створювати, аналізувати й оцінювати ділову, управлінську, спеціалізовану документацію рекламних агентств та інформаційних центрів;
- вміння працювати з корпоративними системами електронного документообігу та бізнес-процесів, розробляти банки (бази) даних інформації, аналізувати відкриті дані.
- створювати комерційні та соціальні проектні пропозиції, брендбуки та ньюзлейтери.
Після навчання Ви зможете працювати:
- фахівцем у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- менеджером з персоналу (HR-менеджер);
- фахівцем з документно-інформаційних комунікацій;
- організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
- менеджером у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- аналітиком інформаційних ресурсів.
Що я буду вивчати?
- дисципліни з напрямку «менеджмент документно-інформаційних систем»: діловодство, документознавство, інформаційний менеджмент та менеджмент соціальних мереж, електронний документообіг, HR-менеджмент.
- дисципліни з напрямку «аналіз діяльності інформаційних центрів та засобів масової інформації»: організація роботи інформаційних центрів, інформаційно-аналітична робота, теорія та практика масової інформації.
- дисципліни з напрямку: «планування та реалізація маркетингових та PR-комунікацій»: теорія та практика PR, маркетинг інформаційних продуктів та послуг, психологія реклами, стратегічне управління у сфері зв’язків з громадськістю.
Де і ким я зможу працювати?
На промислових, торговельних підприємствах, в громадських організаціях, державних установах, засобах масової комунікації
- фахівцем у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- менеджером з персоналу (HR-менеджер);
- фахівцем з документно-інформаційних комунікацій;
- організатором діловодства (в державних установах, системі судочинства та ін.);
- менеджером з у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- аналітиком інформаційних ресурсів.
Хто такий менеджер з інформаційно-комунікаційних технологій (інформаційний аналітик)?
Це фахівець, який:
– здійснює керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних та PR-кампаній;
– забезпечує діяльність підприємства ефективними корпоративними комунікаційними зв’язками;
– формує інформаційно-комунікативну інфраструктуру підприємства (організації), установи;
Яка особливість навчальної програми?
· вивчення англійської мови протягом усіх років навчання на спеціальності (рівень Upper-Intermediate (В2));
· інтегроване навчання: поєднання традиційних лекцій та on-line навчання з професійно орієнтованих дисциплін;
· практично-професійна підготовка за участю успішних випускників зі спеціальності: щорічний Фестиваль реклами, workshops, тренінгові програми тощо;
· проходження навчальних, виробничих практик в інформаційних центрах, відділах маркетингу, документаційного забезпечення управління, у кадрових службах підприємств та організацій усіх форм власності протягом усіх років навчання з перспективою майбутнього працевлаштування.
Основні навчальні дисципліни:
- Вступ до спеціальності;
- Документознавство;
- Діловодство;
- Аналітико-синтетична переробка інформації;
- Маркетинг інформаційних продуктів та послуг;
- Бібліотечна справа;
- Архівна справа;
- Теорія і практика зв’язків з громадськістю;
- Теорія і практика масової інформації;
- Менеджмент;
- Документно-інформаційні комунікації;
- Практикум з референтської та офісної діяльності;
- Інформаційний менеджмент та менеджмент соціальних мереж;
- Інформаційно-аналітична діяльність;
- Прикладні соціально-комунікаційні технології;
- Стандартизація та сертифікація (за професійним спрямуванням);
- Іноземна мова;
- Історія України;
- Філософія;
- Українська мова за професійним спрямуванням;
- Історія української культури та Острозької академії;
- Основи інформатики та комп’ютерної техніки;
- Організація науково-дослідної роботи студента;
- Методика соціологічних досліджень;
- Комп’ютерні технології та електронний документообіг;
- Захист інформації;
- Системний аналіз інформаційних процесів;
- Соціологія громадської думки;
- Системи управління базами даних (СУБД);
- Основи педагогіки та психології;
- Історія музичного та образотворчого мистецтва;
- Основи ділового етикету;
- Іноземна мова (за професійним спрямуванням);
- Друга іноземна мова;
- Політичні та правові студії;
- Загальна історія мистецтва;
- Культурологія;
- Маркетингові комунікації;
- Організація публічного адміністрування;
- Нові медіа;
- Іміджелогія;
- Проектний менеджмент;
- Консалтинг соціокультурних процесів;
- Бренд-менеджмент в інформаційній діяльності;
- Державна політика е-врядування.
Для забезпечення науково-дослідної підготовки фахівців професорсько-викладацький склад організовує:
1. Роботу науково-дослідних лабораторій та гуртків:
- «Лабораторія досліджень соціально-інформаційних процесів»;
- «Студія стратегічних комунікацій»;
- «Документознавство та інформаційна діяльність: вивчення сучасних комунікаційних процесів»;
- «Вивчення особливостей законодавчого процесу у сучасних демократіях»;
- школа гендерного паритету «Гендер і ми».
2. Щорічні студентсько-викладацькі науково-практичні конференції («Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку засобів масової комунікації в Україні»; «Комунікативні технології ХХІ століття»);
3. Видання збірника наукових праць «Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культура та соціальні комунікації».
Кафедра організовує заходи для практично-професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері соціальних комунікацій. Зокрема:
- щорічні Фестиваль реклами; Фестиваль соціальних проектів; Конкурс ораторського мистецтва;
- сертифікатні програми та тренінги зі спеціальності;
- проходження навчальних практик в установах, організаціях, підприємствах з перспективою майбутнього працевлаштування в них.
Міжнародна співпраця:
- Сілезький університет в Катовіцах, Польща – посилення співпраці між кафедрами, активізація спільних наукових досліджень, розширення участі студентів та молодих учених у двосторонній науковій співпраці.
- Об’єднання шкіл “Logos” в Варшаві, Польща – безкоштовне навчання для учнів з Польщі та України, підтримка в навчанні і побуті громадянам України в Польщі.
- Сухумський державний університет (м. Тбілісі, Грузія), Білоруський торгівельно-економічний університет споживчої кооперації (м. Гомель, Республіка Білорусь), Поморська академія в Слупську (м. Слупськ, Польща) – проведення наукових досліджень у галузях, що мають взаємний інтерес, вдосконалення кваліфікації академічного персоналу, проведення викладацьких і студентських обмінів, розробка і впровадження нових спільних навчальних програм, розробка спільних наукових проектів, спільні наукові публікації та обмін навчальними матеріалами, створення спільних навчальних програм із виданням подвійних дипломів.
Вас також можуть зацікавити такі спеціальності: політологія, громадське здоров’я, культурологія, журналістика.
Контактна особа:
Ганна Валеріївна Охріменко
(098) 99-18-257
- + Е-врядування
-
“Е-врядування” є спеціалізацією бакалаврату інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації знатимуть технологію роботи на базі комп’ютерної та організаційної техніки служб документаційного забезпечення управління; методи розробки їх оптимальних структур; методи дослідження, аналізу і розвитку документаційних систем, стандарти та уніфіковані системи документації; кадровий менеджмент державних установ і громадських організацій, економічні і правові аспекти їх діяльності.
Навчальні дисципліни:
- Державна політика е-врядування;
- Бренд-менеджмент в інформаційній діяльності;
- Консалтинг соціокультурних процесів;
- Психолінгвістика;
- Системний аналіх інформаційних процесів;
- Прикладні соціально-комунікативні технології;
- Інформаційно-аналітична діяльність;
- Стандартизація та сертифікація (за фаховим спрямуванням);
- Захист інформації;
- Системи управління базами даних;
- Основи web-дизайну;
- ОНДР: переддипломний семінар;
- Психологія реклами.
Можливості працевлаштування:
- документознавець;
- аналітик інформаційних ресурсів;
- референт-помічник керівника організації;
- менеджер у сфері надання інформації;
- менеджер із комунікаційних технологій;
- менеджер з реклами та маркетингу;
- PR-менеджер;
- прес-секретар;
- архівіст.
- + Менеджмент прикладними соціально-комунікаційними технологіями
-
“Менеджмент інформаційно-комунікаційними технологіями” є спеціалізацією бакалаврату інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціаліазії матимуть теоретичну і практичну підготовку з інформатики і комп’ютерної техніки, включаючи інформаційні технології та комп’ютерні мережі; знатимуть логіко-математичні методи обробки інформації, інформаційно-пошукові системи, принципи прийому і збору, систематизації і проведення наукових досліджень за профілем спеціальності, методологію аналізу вторинної інформації, текстів ЗМІ, вирішення методологічних і професійних проблем в галузі документно-інформаційної діяльності щодо забезпечення процесу управління соціальними об’єктами.
Спеціалізовані навчальні дисципліни:
- Інноваційний менеджмент;
- Кадровий менеджмент
- Організація та управління діяльністю інформаційних установ;
- Маркетингові дослідження в інформаційній діяльності;
- Івент-менеджмент;
- Організаційна культура;
- Практикум з інформаційно-комунікаційних технологій;
- Інформаційна безпека Е-врядування;
- Рекламний менеджмент;
- Захист інформації;
- Системи управління базами даних;
- Основи web-дизайну;
- Антикризовий менеджмент.
Можливості працевлаштування:
- менеджер із комунікаційних технологій;
- фахівець з аналізу консолідованої інформації;
- менеджера з дослідження ринку та суспільної думки;
- дизайнер з подієвих комунікацій;
- менеджер із розвитку кадрів.
- + Інформаційна аналітика та зв'язки з громадськістю
-
“Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю” є спеціалізацією магістеріуму інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації знатимуть сутність процесу маркетингових та PR-досліджень в інформаційній сфері, SMM менеджмент, HR-брендинг, їх основні напрями, принципи, технології; організаційні структури маркетингових та PR-підрозділів, їх завдання, функції; принципи прийому і збору, систематизації і проведення наукових досліджень за профілем спеціальності; методологію аналізу вторинної інформації, текстів ЗМК.
Спеціалізовані навчальні дисципліни:
- HR-брендинг;
- Бізнес-аналітика в інформаційній сфері;
- Прогностика інформаційно-аналітичних процесів;
- Гендерний менеджмент у сфері інформаційної діяльності;
- Системний аналіз мас-медійного простору;
- Документно-інформаційне забезпечення державного управління.
Можливості працевлаштування:
- фахівць у сфері реклами, маркетингу, зв’язків із громадськістю;
- фахівць з документно-інформаційних комунікацій;
- аналітик інформаційних ресурсів;
- менеджер з SMM комунікацій;
- + Документознавство та інформаційна діяльність
-
“Документознавство та інформаційна діяльність” є спеціалізацію магістеріуму інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Випускники спеціалізації матимуть професійні навички у сфері документно-інформаційного забезпечення державного управління, HR-менеджменту, основ міжнародної інформації та комунікації, теорії пропаганди та контрпропаганди, методологію аналізу вторинної інформації й текстів ЗМІ, нормативні документи з документаційного забезпечення управління та інформаційно-аналітичної діяльності; методи дослідження, аналізу і розвитку документаційних систем, стандарти та уніфіковані системи документації.
Навчальні дисципліни:
- HR-менеджмент;
- Політичні технології у сфері зв’язків з громадськістю;
- Теорія пропаганди та контрпропаганди;
- Гендерні студії;
- Методи аналізу друкованих ЗМІ;
- Документно-інформаційне забезпечення державного управління.
Можливості працевлаштування:
- документознавець;
- менеджер з персоналу (HR-менеджер);
- фахівць з документно-інформаційних комунікацій;
- менеджер у сфері надання інформації та консультативних послуг;
- менеджер інформаційно-комунікаційних технологій.
Відгуки випускників
Всі ми, коли завершуємо навчання, покидаємо рідну альма-матер. І ви свого часу покинете. Але якщо вам пощастить навчатися в Острозькій академії, то вона ніколи не покине вас. Особливо, якщо ви будете навчатися на кафедрі «Документознавство та інформаційна діяльність». Вона назавжди залишить відбиток у вашому серці, у вашій свідомості та ході мислення. Вже ніколи ви не будете сприймати новини як абсолютну правду. Особисто я довірила своє майбутнє Острозькій академії, і ще жодної секунди не пожаліла!
Наталія Островська (Курилюк)
співвласник рекламної фірми
Рік випуску – 2013
На спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» я навчилася аналізувати інформацію і систематизувати отримані знання. В епоху глобалізації світ перенасичений великою кількістю інформації, яку доводиться фільтрувати і вибирати найбільш важливу. Або ти отримуєш певні знання поверхово, або починаєш заглиблюватися і вивчати більш предметно. Вибір залежить вже від самої людини, її інтересів і професійної орієнтації у житті. Ця спеціальність дала можливість вибирати, ким хочеш бути – діловодом, піарником, рекламним креатором чи журналістом. Я вибрала останнє і вирішила поглиблювати свої знання у цьому напрямку. Загалом я навчилася не розгублюватися у стрімкому інформаційному потоці, щоб відстежувати нові тренди і не випадати з інформаційного поля.
Ірина Наумець
заступник керівника відділу інформації та маркетингу Українського католицького університету (Львів)
Рік випуску – 2009
Документознавство та інформаційна діяльність – це спеціалаьність, яка дає багато корисних знань та умінь в багатьох галузях: менеджмент, маркетинг, документні комунікації. Навчання в Національному університеті “Острозька академія” дозволила повірити у власний потенціал та довела, що якісна освіта в Україні дійсно існує. І ще переконала в одній істині: ваша успішність, після отримання професії інформаційного аналітика та і будь-якої іншої, в першу чергу залежить від вашого бажання постійно вчитись, розвиватись і вдосконалювати свої знання!
Ольга Кінаш
проектний менеджер ГО “Агенція місцевого розвитку Тетіївщини”, координатор всеукраїнського проекту Муніципальна лабораторія ідей (м. Тетіїв, Київська область)
Рік випуску – 2008
Їй 13-річний стаж роботи в журналістиці підказує мені, що спеціалізована підготовка за цим фахом не є обов’язковою. Натомість надзвичайно велике значення має класична фундаментальна вища освіта. Я пишаюсь тим, що здобула її в стінах Національного університету «Острозька академія» за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність». В Академії мені навчили вчитися, навчили прагнути, навчили здобувати. А фахівці з інформаційної діяльності навчили чітко відрізняти факти від маніпуляцій.
Білецька Інна
спеціальний кореспондент телеканалу «Інтер» (корпункт м. Рівне)
Рік випуску – 2005
Соціальні мережі настільки ввійшли в наше життя, що без спілкування у “Facebook”, “Twitter” і “Google+” не можливо прожити і дня: там ми дізнаємося новини, ділимося власними досягненнями, купуємо товари і замовляємо послуги. Тому й з’явилася потреба в новій професії відеоблогера, яка на українському ринку є відносно новою, а тому й не надто поширеною. Саме, кваліфікація інформаційного аналітика та менеджера зв’язків з громадськістю, отримана в Острозькій академії, надала можливість реалізовуватись у сфері блогінгу та медіа-менеджменту.
Людмила Кот
Заступник директора Вищої школи NG із питань відеоблогінгу в соціальних медіа та оптимізації українських Інтернет-магазинів (Київ – Королівство Саудівська Аравія)
Рік випуску – 2011
Спеціальність “Документознавство та інформаційна діяльність” в Острозькій академії – це одна з доріг, яка веде до початку кар’єри у сфері маркетингу та маркетингових комунікацій. Навчальна програма спеціальності включає цикл теоретичних та практичних дисциплін, опанувавши які, я отримала ґрунтовні знання із сфери маркетингу. І ще переконала в одній істині: ваша успішність, після отримання професії інформаційного аналітика, в першу чергу залежить від вашого бажання постійно вчитись, розвиватись та вдосконалюватись.
Тетяна Стецюк
Керівник напрямку Управління брендом компанії Es
Рік випуску – 2013
Навчання в Острозькій академії я згадую як свої найкращі роки. Це те місце, де панує неймовірна атмосфера. Тут завжди поруч друзі, які вчаться з тобою до ночі, а то й до ранку. Тут викладачі, які не сухо подають матеріал, а гарно пояснюють, допомагають при потребі та головне – розуміють кожного студента. Мені мало хто вірить, що ходила на всі пари на 5 курсі, бо вони реально круті та цікаві і жаль було пропускати такий матеріал. Я горда тим, що працюю за отриманою спеціальністю “Документознавство та інформаційна діяльність”, адже отримані на парах знання стали корисними та необхідними для моєї кар’єри. Знайомі здивоні, коли я кажу, що люблю свій університет та з радістю і гордістю вдіваю футболку Альма-матер
Марія Химера
Talent Manager, IT компанія Crowdin (Тернопіль)
Рік випуску – 2015
Острозька академія – це статус, а можливість навчатися у ній – шанс на успішне майбутнє. Обравши тут спеціальність “Документознавство та інформаційна діяльність”, я ні разу не пошкодувала про свій вибір, адже протягом всього періоду навчання мала можливість дізнаватись від професійних викладачів про інформаційні технології та управлінську діяльність в умовах сучасного інформаційного суспільства, а також як застосовувати отриманні знання на практиці. І, напевно, головне, чому я навчилась за ці п’ять років – це працювати в команді, а також адекватно та аналітично дивитися на речі та розуміти реальність, в якій ми з вами живемо, що дуже важливо аби встигати за швидким темпом життя ХХІ ст.
Христина Душко
Менеджер з реклами, Телерадіокомпанія СФЕРА-ТВ (Рівне)
Рік випуску – 2017