ПСИХОЛОГІЯ

Факультет політико-інформаційного менеджменту

Конкурсні предмети:

  • українська мова і література;
  • історія України;
  • математика або біологія.

Причини обрати психологію в НаУОА:

  • глибше пізнаєте себе та інших, гармонізуєте свою особистість;
  • навчитеся допомагати іншим у складних та кризових ситуаціях;
  • знайдете відповіді на питання про саморозвиток, взаємини з сім’єю, батьками, друзями, колегами в ситуаціях дружби, осуду, образи, покарання, ревнощів тощо;
  • у співпраці з досвідченими психологами дізнаєтеся, що таке психотерапія і для чого вона потрібна здоровим людям;
  • пізнаєте секрети щасливого життя у психологів-практиків різних напрямів: гештальт-терапії, психодрами, арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії, символ-драми, сімейної психотерапії, казкотерапії, піскової терапії тощо.

За спеціальністю «Психологія» Ви зможете отримати:

  • ступінь бакалавра психології;
  • ступінь магістра психології;
  • ступінь доктора філософії з психології.

Основні навчальні дисципліни:

Після навчання Ви зможете працювати:

  • психологом, менеджером з освіти, науковим співробітником, викладачем;
  • психологом, інспектором із соціальної допомоги в галузі охорони здоров’я, реабілітації та соціального забезпечення;
  • менеджером із персоналу, HR-менеджером;
  • психологом у правоохоронних та військових органах;
  • фахівцем у галузі праці та зайнятості населення;
  • психологом-аналітиком, іміджмейкером у громадсько-політичних організаціях.

Контактна особа:

Анна Юріївна

(096) 45-37-406

anjahilman@mail.ru

Клінічна психологія є спеціалізацією бакалаврату психології.

Потреба в клінічних психологах велика, оскільки, на жаль, усе більша кількість дітей і дорослого населення мають проблеми зі здоров’ям, що заважає їхньому нормальному навчанню і соціалізації.

Робота клінічного психолога спрямована на підвищення психологічних ресурсів і адаптаційних можливостей людини, гармонізацію психічного розвитку, профілактику і подолання недугів.

Студенти отримають глибокі знання в галузі психічного здоров’я,  оволодіють навичками організації психологічних тренінгів, психологічного консультування, основами корекційного і терапевтичного процесу, методами клінічної діагностики, прийомами стимуляції компенсаторних можливостей психіки,  – стануть фахівцями із плекання психічного здоров’я людини, родини, суспільства.

Дисципліни навчального плану висвітлюють основні проблеми вивчення психічних факторів, які впливають на виникнення хвороб, їх перебіг, профілактику та лікування; вивчення впливу тих чи інших хвороб на психіку; вивчення відносин хворого з медичним персоналом і навколишнім середовищем; створення психологічних методів впливу на психіку людини з лікувальною та профілактичною метою.

Блок дисциплін по спеціалізації сприятиме формуванню термінологічного понятійного апарату студентів у галузі клінічної психології; вивченню форм та методів роботи щодо психологічної допомоги соматично хворим людям та їхнім близьким.

Навчальний процес максимально орієнтований на одержання глибоких теоретичних знань в галузі психології і клінічної психології, а також практичне освоєння професійної діяльності клінічного психолога.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Загальна психологія;
  • Психологічний практикум: 1) Діагностика особистості; 2) Діагностика пізнавальних процесів та інтелекту;
  • Основи психометрії;
  • Порівняльна психологія;
  • Когнітивна психологія;
  • Математичні методи в психології;
  • Психофізіологія;
  • Експериментальна психологія;
  • Вікова психологія;
  • Педагогіка та педагогічна психологія;
  • Соціальна психологія;
  • Клінічна психологія;
  • Психологія здоров’я;
  • Патопсихологія;
  • Психологія залежності  та само руйнівної поведінки;
  • Психологія  індивідуальних відмінностей;
  • Психологія праці;
  • Етика діяльності психолога;
  • Інженерна психологія;
  • Основи психотерапії та психокорекції;
  • Психологічне консультування;
  • Теорія та методика проведення психотренінгу;
  • Психологічні основи реабілітації;
  • Психологія сім’ї та сімейне консультування;
  • Психологія управління та бізнесу;
  • Політична психологія;
  • Психологічний спецпрактикум по спеціалізації;
  • Юридична психологія;
  • Українська мова (за професійним спрямуванням);
  • Історія України;
  • Історія української культури та Острозької академії;
  • Іноземна мова;
  • Філософія;
  • Основи біології та генетики людини;
  • Анатомія нервової системи.

Вибіркові дисципліни:

  • Основи інформатики та обчислювальної техніки;
  • Основи наукових досліджень; Антропологія;
  • Основи ділового етикету;
  • Історія  музичного та образотворчого мистецтва;
  • Психодрама;
  • Театр як соціокультурний феномен;
  • Іноземна мова-2;
  • Арттерапія;
  • Екологія людини;
  • Психічне здоров’я;
  • Психосоматика і психологія здоров’я;
  • Клінічна психологія-2;
  • Клінічна психодіагностика;
  • Основи нейропсихології;
  • Психофармакологія.

Клінічні психологи можуть працювати в будь-яких консультаціях і закладах, де надають психологічну допомогу людям, що мають проблеми зі здоров’ям: закладах охорони здоров’я і освіти (інтернатах, спеціальних школах); центрах соціального захисту; лікувальних закладах психоневрологічного і соматичного профілю; консультативних, кризових, реабілітаційних центрах;  здійснювати індивідуальну трудову діяльність.

Психологія розвитку є спеціалізацією бакалаврату психології, що спрямована на  вивчення джерел, рушійних сил, психологічних механізмів і закономірностей становлення та розвитку особистості в онтогенезі; опанування формами та методами психологічної роботи з дітьми у навчальних закладах різних типів; визначення обсягу та характеру необхідної соціально-психологічної  допомоги особистості  на основі знання її потреб і запитів.

Випускники спеціалізації володіють методами і методиками психологічної діагностики дітей раннього і дошкільного віку, молодших школярів, підлітків, старшокласників і дорослих;  здатні проводити психодіагностичну роботу, включаючи діагностику їх особистісних особливостей, психологічних причин академічної неуспішності, шкільної, вузівської або соціальної дезадаптації; здатні проводити профілактичну і просвітницьку роботу, спрямовану на попередження труднощів і порушень розвитку, подолання життєвих проблем і критичних періодів розвитку тощо; володіють основами психотерапевтичної і корекційно-розвиваючої роботи, оптимізації спілкування; здатні здійснювати психологічне консультування дітей, батьків, вчителів і адміністрації шкіл з проблем навчання і виховання, міжособистісної взаємодії в освітньому процесі.

Навчальний процес максимально орієнтований на одержання глибоких теоретичних знань в галузі вікової та педагогічної психології, а також практичне освоєння професійної діяльності психолога в закладах освіти.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Загальна психологія;
  • Психологічний практикум: 1) Діагностика особистості; 2) Діагностика пізнавальних процесів та інтелекту;
  • Основи психометрії;
  • Порівняльна психологія;
  • Когнітивна психологія;
  • Математичні методи в психології;
  • Психофізіологія;
  • Експериментальна психологія;
  • Вікова психологія;
  • Педагогіка та педагогічна психологія;
  • Соціальна психологія;
  • Клінічна психологія;
  • Психологія здоров’я;
  • Патопсихологія;
  • Психологія залежності  та само руйнівної поведінки;
  • Психологія  індивідуальних відмінностей;
  • Психологія праці;
  • Етика діяльності психолога;
  • Інженерна психологія;
  • Основи психотерапії та психокорекції:
  • Психологічне консультування;
  • Теорія та методика проведення психотренінгу;
  • Психологічні основи реабілітації;
  • Психологія сім’ї та сімейне консультування;
  • Психологія управління та бізнесу;
  • Політична психологія;
  • Психологічний спецпрактикум по спеціалізації;
  • Юридична психологія;
  • Українська мова (за професійним спрямуванням);
  • Історія України;
  • Історія української культури та Острозької академії;
  • Іноземна мова;
  • Філософія;
  • Основи біології та генетики людини;
  • Анатомія нервової системи.

Вибіркові дисципліни:

  • Основи інформатики та обчислювальної техніки;
  • Основи наукових досліджень;
  • Антропологія;
  • Основи ділового етикету;
  • Історія музичного та образотворчого мистецтва;
  • Психодрама;
  • Театр як соціокультурний феномен;
  • Іноземна мова-2;
  • Арттерапія;
  • Психологія мотивації;
  • Психологія девіантної поведінки та шкільних дисфункцій;
  • Психологія обдарованості;
  • Психологічна безпека;
  • Основи християнської психології та педагогіки;
  • Прикладна акмеологія;
  • Основи дитячої психокорекції та психотерапії.

Базові знання, одержані за цією спеціалізацією, дають можливість випускникам працювати з будь-якою категорією дітей та дорослих:

  • Соціально-психологічні центри (профорієнтаційні центри; соціальні служби дітей, сім’ї та молоді);
  • Освітні установи (дитячі садки, школи, інтернати, корекційні дитячі заклади тощо)
  • Профорієнтаційне консультування;
  • Телефони довіри;
  • Індивідуальна практика.

Психологічна реабілітація в соціальній сфері є спеціалізацізацією магістеріуму психології, що забезпечує підготовку фахівців для роботи у галузі відновлення психологічного здоров’я і ефективної соціальної поведінки дітей і дорослих вразливих категорій, у тому числі людей з обмеженими можливостями життєдіяльності.

Ключове поняття реабілітації – якість життя. Психолог-реабілітолог намагається допомогти людині знайти сили для відновлення в умовах тимчасової та стійкої втрати функцій та повернутися до праці та активного соціального життя.

Програма спрямована на опанування системою психологічних і соціальних заходів, що зменшують ризик хвороби у вразливих групах населення та попереджають подальший розвиток хвороби, втрату працездатності; на оволодіння методами надання екстреної психологічної допомоги при психоемоційному стресі, життєвих кризах, суїцидальних намірах: розпізнавання випадків, що потребують невідкладної психологічної допомоги і вибір  тактики надання допомоги,  у тому числі невідкладної допомоги; засвоєння навиків планування та проведення психопрофілактичної та психопросвітньої роботи серед населення та медичних працівників.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних в психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Гештальт-терапія у роботі з людьми з особливими потребами та їх рідними;
  • Психологічна робота з кризовими станами;
  • Психосоматика в реабілітаційній психології;
  • Психологічна реабілітація при ПТСР;
  • Екстрена психологічна допомога;
  • Психологічна допомога фахівцям допомагаючих професій;
  • Когнітивно- поведінкова психотерапія.

Магістри, що отримали підготовку з психологічної реабілітації, зможуть працювати в різних закладах соціальної сфери – освіти, охорони здоров’я, соціального захисту: лікувальних і науково-дослідних медичних закладах психоневрологічного і соматичного профілю; консультативних, кризових, реабілітаційних центрах; психотерапевтичних кабінетах відомчих психологічних служб правоохоронних органів; соціальних службах.

Педагогічна та вікова психологія є спеціалізацією магістеріуму психології, що спрямована  на вивчення життєвого шляху людини, умов, методів та засобів його розгортання; ознайомлення з основними напрямами самоактуалізації дорослої людини, вивчення об’єктивних і суб’єктивних факторів, які сприяють або перешкоджають прогресивному розвитку і реалізації потенціалу людини; вивчення закономірностей і механізмів, які забезпечують можливість досягнення вищого ступеня (акме) індивідуального розвитку; опанування навиками самопізнання, самовиховання і самотворення людини як професіонала.

Випускники спеціалізації можуть проводити профілактичну і просвітницьку роботу, спрямовану на попередження труднощів і порушень розвитку, подолання життєвих проблем і критичних періодів розвитку, формування і вибір індивідуальної стратегії розвитку тощо; володіють основами психотерапевтичної і корекційно-розвиваючої роботи, оптимізації спілкування; здатні здійснювати психологічне консультування з питань навчання, психології педагогічної діяльності, міжособистісної взаємодії в освітньому процесі.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних в психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Психологія життєвого шляху;
  • Основи геронтології;
  • Соціально-психологічний менеджмент та анімація дозвілля;
  • Практична андрагогіка та акмеологія;
  • Психологія педагогічної діяльності;
  • Психологія самопізнання та саморегуляції;
  • Наративна психологія та терапія.

Можливості працевлаштування:

  • Державні та комерційні організації;
  • Кадрові служби;
  • Соціально-психологічні центри (центри по обслуговуванню людей похилого віку; профорієнтаційні центри);
  • Освітні установи;
  • Профорієнтаційне консультування;
  • Експертне психологічне консультування проектів у галузі освітніх технологій;
  • Телефони довіри;
  • Індивідуальна практика.

Управління персоналом та організаційний розвиток – спеціалізація магістеріуму психології.

Психолог на підприємстві чи в організації – професія порівняно нова. Однак керівники досить швидко усвідомили, що продуктивність праці і продуктивність організації прямо залежить від психологічного клімату в колективі, стресостійкості і професійного покликання працівників.

Програма спрямована  на вивчення психологічних закономірностей діяльності та розвитку організацій (як спеціальних соціальних систем), психологічних чинників та умов  ефективної взаємодії з іншими соціальними інституціями в умовах динамічних соціально-економічних змін.

Опанування дисциплін за спеціалізацією дасть можливість розширити знання та вдосконалити управлінські навички, розвинути лідерські якості; отримати більш глибоке розуміння того, як функціонує організація в цілому, як будувати та управляти командами, створювати конкурентні переваги організації, керувати виконавським персоналом організацій; сформувати навички прийняття ефективних управлінських рішень.

Програма є практично-орієнтованою: розроблена відповідно до запитів бюджетних і комерційних організацій, що працюють у сфері малого і середнього бізнесу.

Програма побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних у психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Психологія лідерства,
  • Теорія та практика HR,
  • Психологія та аналіз поведінки споживача,
  • Соціальні процеси та організаційні зміни,
  • Психологія прийняття рішення,
  • Організаційний розвиток,
  • Психологія мотивації

Організаційний психолог працює в консалтингових фірмах з організаціями, підприємствами, консультуючи персонал (часто і керівника) з питань психології управління.

Випускники спеціалізації можуть працювати: в органах державного управління, державних та комерційних організаціях, в кадрових службах, консалтингових центрах, освітніх установах, соціальних та благодійних фондах.

+ Про спеціальність

Факультет політико-інформаційного менеджменту

Конкурсні предмети:

  • українська мова і література;
  • історія України;
  • математика або біологія.

Причини обрати психологію в НаУОА:

  • глибше пізнаєте себе та інших, гармонізуєте свою особистість;
  • навчитеся допомагати іншим у складних та кризових ситуаціях;
  • знайдете відповіді на питання про саморозвиток, взаємини з сім’єю, батьками, друзями, колегами в ситуаціях дружби, осуду, образи, покарання, ревнощів тощо;
  • у співпраці з досвідченими психологами дізнаєтеся, що таке психотерапія і для чого вона потрібна здоровим людям;
  • пізнаєте секрети щасливого життя у психологів-практиків різних напрямів: гештальт-терапії, психодрами, арт-терапії, тілесно-орієнтованої терапії, символ-драми, сімейної психотерапії, казкотерапії, піскової терапії тощо.

За спеціальністю «Психологія» Ви зможете отримати:

  • ступінь бакалавра психології;
  • ступінь магістра психології;
  • ступінь доктора філософії з психології.

Основні навчальні дисципліни:

Після навчання Ви зможете працювати:

  • психологом, менеджером з освіти, науковим співробітником, викладачем;
  • психологом, інспектором із соціальної допомоги в галузі охорони здоров’я, реабілітації та соціального забезпечення;
  • менеджером із персоналу, HR-менеджером;
  • психологом у правоохоронних та військових органах;
  • фахівцем у галузі праці та зайнятості населення;
  • психологом-аналітиком, іміджмейкером у громадсько-політичних організаціях.

Контактна особа:

Анна Юріївна

(096) 45-37-406

anjahilman@mail.ru

+ Клінічна психологія

Клінічна психологія є спеціалізацією бакалаврату психології.

Потреба в клінічних психологах велика, оскільки, на жаль, усе більша кількість дітей і дорослого населення мають проблеми зі здоров’ям, що заважає їхньому нормальному навчанню і соціалізації.

Робота клінічного психолога спрямована на підвищення психологічних ресурсів і адаптаційних можливостей людини, гармонізацію психічного розвитку, профілактику і подолання недугів.

Студенти отримають глибокі знання в галузі психічного здоров’я,  оволодіють навичками організації психологічних тренінгів, психологічного консультування, основами корекційного і терапевтичного процесу, методами клінічної діагностики, прийомами стимуляції компенсаторних можливостей психіки,  – стануть фахівцями із плекання психічного здоров’я людини, родини, суспільства.

Дисципліни навчального плану висвітлюють основні проблеми вивчення психічних факторів, які впливають на виникнення хвороб, їх перебіг, профілактику та лікування; вивчення впливу тих чи інших хвороб на психіку; вивчення відносин хворого з медичним персоналом і навколишнім середовищем; створення психологічних методів впливу на психіку людини з лікувальною та профілактичною метою.

Блок дисциплін по спеціалізації сприятиме формуванню термінологічного понятійного апарату студентів у галузі клінічної психології; вивченню форм та методів роботи щодо психологічної допомоги соматично хворим людям та їхнім близьким.

Навчальний процес максимально орієнтований на одержання глибоких теоретичних знань в галузі психології і клінічної психології, а також практичне освоєння професійної діяльності клінічного психолога.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Загальна психологія;
  • Психологічний практикум: 1) Діагностика особистості; 2) Діагностика пізнавальних процесів та інтелекту;
  • Основи психометрії;
  • Порівняльна психологія;
  • Когнітивна психологія;
  • Математичні методи в психології;
  • Психофізіологія;
  • Експериментальна психологія;
  • Вікова психологія;
  • Педагогіка та педагогічна психологія;
  • Соціальна психологія;
  • Клінічна психологія;
  • Психологія здоров’я;
  • Патопсихологія;
  • Психологія залежності  та само руйнівної поведінки;
  • Психологія  індивідуальних відмінностей;
  • Психологія праці;
  • Етика діяльності психолога;
  • Інженерна психологія;
  • Основи психотерапії та психокорекції;
  • Психологічне консультування;
  • Теорія та методика проведення психотренінгу;
  • Психологічні основи реабілітації;
  • Психологія сім’ї та сімейне консультування;
  • Психологія управління та бізнесу;
  • Політична психологія;
  • Психологічний спецпрактикум по спеціалізації;
  • Юридична психологія;
  • Українська мова (за професійним спрямуванням);
  • Історія України;
  • Історія української культури та Острозької академії;
  • Іноземна мова;
  • Філософія;
  • Основи біології та генетики людини;
  • Анатомія нервової системи.

Вибіркові дисципліни:

  • Основи інформатики та обчислювальної техніки;
  • Основи наукових досліджень; Антропологія;
  • Основи ділового етикету;
  • Історія  музичного та образотворчого мистецтва;
  • Психодрама;
  • Театр як соціокультурний феномен;
  • Іноземна мова-2;
  • Арттерапія;
  • Екологія людини;
  • Психічне здоров’я;
  • Психосоматика і психологія здоров’я;
  • Клінічна психологія-2;
  • Клінічна психодіагностика;
  • Основи нейропсихології;
  • Психофармакологія.

Клінічні психологи можуть працювати в будь-яких консультаціях і закладах, де надають психологічну допомогу людям, що мають проблеми зі здоров’ям: закладах охорони здоров’я і освіти (інтернатах, спеціальних школах); центрах соціального захисту; лікувальних закладах психоневрологічного і соматичного профілю; консультативних, кризових, реабілітаційних центрах;  здійснювати індивідуальну трудову діяльність.

+ Психологія розвитку

Психологія розвитку є спеціалізацією бакалаврату психології, що спрямована на  вивчення джерел, рушійних сил, психологічних механізмів і закономірностей становлення та розвитку особистості в онтогенезі; опанування формами та методами психологічної роботи з дітьми у навчальних закладах різних типів; визначення обсягу та характеру необхідної соціально-психологічної  допомоги особистості  на основі знання її потреб і запитів.

Випускники спеціалізації володіють методами і методиками психологічної діагностики дітей раннього і дошкільного віку, молодших школярів, підлітків, старшокласників і дорослих;  здатні проводити психодіагностичну роботу, включаючи діагностику їх особистісних особливостей, психологічних причин академічної неуспішності, шкільної, вузівської або соціальної дезадаптації; здатні проводити профілактичну і просвітницьку роботу, спрямовану на попередження труднощів і порушень розвитку, подолання життєвих проблем і критичних періодів розвитку тощо; володіють основами психотерапевтичної і корекційно-розвиваючої роботи, оптимізації спілкування; здатні здійснювати психологічне консультування дітей, батьків, вчителів і адміністрації шкіл з проблем навчання і виховання, міжособистісної взаємодії в освітньому процесі.

Навчальний процес максимально орієнтований на одержання глибоких теоретичних знань в галузі вікової та педагогічної психології, а також практичне освоєння професійної діяльності психолога в закладах освіти.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Загальна психологія;
  • Психологічний практикум: 1) Діагностика особистості; 2) Діагностика пізнавальних процесів та інтелекту;
  • Основи психометрії;
  • Порівняльна психологія;
  • Когнітивна психологія;
  • Математичні методи в психології;
  • Психофізіологія;
  • Експериментальна психологія;
  • Вікова психологія;
  • Педагогіка та педагогічна психологія;
  • Соціальна психологія;
  • Клінічна психологія;
  • Психологія здоров’я;
  • Патопсихологія;
  • Психологія залежності  та само руйнівної поведінки;
  • Психологія  індивідуальних відмінностей;
  • Психологія праці;
  • Етика діяльності психолога;
  • Інженерна психологія;
  • Основи психотерапії та психокорекції:
  • Психологічне консультування;
  • Теорія та методика проведення психотренінгу;
  • Психологічні основи реабілітації;
  • Психологія сім’ї та сімейне консультування;
  • Психологія управління та бізнесу;
  • Політична психологія;
  • Психологічний спецпрактикум по спеціалізації;
  • Юридична психологія;
  • Українська мова (за професійним спрямуванням);
  • Історія України;
  • Історія української культури та Острозької академії;
  • Іноземна мова;
  • Філософія;
  • Основи біології та генетики людини;
  • Анатомія нервової системи.

Вибіркові дисципліни:

  • Основи інформатики та обчислювальної техніки;
  • Основи наукових досліджень;
  • Антропологія;
  • Основи ділового етикету;
  • Історія музичного та образотворчого мистецтва;
  • Психодрама;
  • Театр як соціокультурний феномен;
  • Іноземна мова-2;
  • Арттерапія;
  • Психологія мотивації;
  • Психологія девіантної поведінки та шкільних дисфункцій;
  • Психологія обдарованості;
  • Психологічна безпека;
  • Основи християнської психології та педагогіки;
  • Прикладна акмеологія;
  • Основи дитячої психокорекції та психотерапії.

Базові знання, одержані за цією спеціалізацією, дають можливість випускникам працювати з будь-якою категорією дітей та дорослих:

  • Соціально-психологічні центри (профорієнтаційні центри; соціальні служби дітей, сім’ї та молоді);
  • Освітні установи (дитячі садки, школи, інтернати, корекційні дитячі заклади тощо)
  • Профорієнтаційне консультування;
  • Телефони довіри;
  • Індивідуальна практика.
+ Психологічна реабілітація в соціальній сфері

Психологічна реабілітація в соціальній сфері є спеціалізацізацією магістеріуму психології, що забезпечує підготовку фахівців для роботи у галузі відновлення психологічного здоров’я і ефективної соціальної поведінки дітей і дорослих вразливих категорій, у тому числі людей з обмеженими можливостями життєдіяльності.

Ключове поняття реабілітації – якість життя. Психолог-реабілітолог намагається допомогти людині знайти сили для відновлення в умовах тимчасової та стійкої втрати функцій та повернутися до праці та активного соціального життя.

Програма спрямована на опанування системою психологічних і соціальних заходів, що зменшують ризик хвороби у вразливих групах населення та попереджають подальший розвиток хвороби, втрату працездатності; на оволодіння методами надання екстреної психологічної допомоги при психоемоційному стресі, життєвих кризах, суїцидальних намірах: розпізнавання випадків, що потребують невідкладної психологічної допомоги і вибір  тактики надання допомоги,  у тому числі невідкладної допомоги; засвоєння навиків планування та проведення психопрофілактичної та психопросвітньої роботи серед населення та медичних працівників.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних в психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Гештальт-терапія у роботі з людьми з особливими потребами та їх рідними;
  • Психологічна робота з кризовими станами;
  • Психосоматика в реабілітаційній психології;
  • Психологічна реабілітація при ПТСР;
  • Екстрена психологічна допомога;
  • Психологічна допомога фахівцям допомагаючих професій;
  • Когнітивно- поведінкова психотерапія.

Магістри, що отримали підготовку з психологічної реабілітації, зможуть працювати в різних закладах соціальної сфери – освіти, охорони здоров’я, соціального захисту: лікувальних і науково-дослідних медичних закладах психоневрологічного і соматичного профілю; консультативних, кризових, реабілітаційних центрах; психотерапевтичних кабінетах відомчих психологічних служб правоохоронних органів; соціальних службах.

+ Педагогічна та вікова психологія

Педагогічна та вікова психологія є спеціалізацією магістеріуму психології, що спрямована  на вивчення життєвого шляху людини, умов, методів та засобів його розгортання; ознайомлення з основними напрямами самоактуалізації дорослої людини, вивчення об’єктивних і суб’єктивних факторів, які сприяють або перешкоджають прогресивному розвитку і реалізації потенціалу людини; вивчення закономірностей і механізмів, які забезпечують можливість досягнення вищого ступеня (акме) індивідуального розвитку; опанування навиками самопізнання, самовиховання і самотворення людини як професіонала.

Випускники спеціалізації можуть проводити профілактичну і просвітницьку роботу, спрямовану на попередження труднощів і порушень розвитку, подолання життєвих проблем і критичних періодів розвитку, формування і вибір індивідуальної стратегії розвитку тощо; володіють основами психотерапевтичної і корекційно-розвиваючої роботи, оптимізації спілкування; здатні здійснювати психологічне консультування з питань навчання, психології педагогічної діяльності, міжособистісної взаємодії в освітньому процесі.

Програма є практично-орієнтованою і  побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних в психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Психологія життєвого шляху;
  • Основи геронтології;
  • Соціально-психологічний менеджмент та анімація дозвілля;
  • Практична андрагогіка та акмеологія;
  • Психологія педагогічної діяльності;
  • Психологія самопізнання та саморегуляції;
  • Наративна психологія та терапія.

Можливості працевлаштування:

  • Державні та комерційні організації;
  • Кадрові служби;
  • Соціально-психологічні центри (центри по обслуговуванню людей похилого віку; профорієнтаційні центри);
  • Освітні установи;
  • Профорієнтаційне консультування;
  • Експертне психологічне консультування проектів у галузі освітніх технологій;
  • Телефони довіри;
  • Індивідуальна практика.
+ Управління персоналом та організаційний розвиток

Управління персоналом та організаційний розвиток – спеціалізація магістеріуму психології.

Психолог на підприємстві чи в організації – професія порівняно нова. Однак керівники досить швидко усвідомили, що продуктивність праці і продуктивність організації прямо залежить від психологічного клімату в колективі, стресостійкості і професійного покликання працівників.

Програма спрямована  на вивчення психологічних закономірностей діяльності та розвитку організацій (як спеціальних соціальних систем), психологічних чинників та умов  ефективної взаємодії з іншими соціальними інституціями в умовах динамічних соціально-економічних змін.

Опанування дисциплін за спеціалізацією дасть можливість розширити знання та вдосконалити управлінські навички, розвинути лідерські якості; отримати більш глибоке розуміння того, як функціонує організація в цілому, як будувати та управляти командами, створювати конкурентні переваги організації, керувати виконавським персоналом організацій; сформувати навички прийняття ефективних управлінських рішень.

Програма є практично-орієнтованою: розроблена відповідно до запитів бюджетних і комерційних організацій, що працюють у сфері малого і середнього бізнесу.

Програма побудована на активних формах навчання: дискусії, ділові ігри, вирішення кейсів, проблемні лекції, індивідуальна і групова розробка проектів.

Перелік та зміст обов’язкових навчальних дисциплін:

  • Герменевтична філософія психології;
  • Соціальні та політичні конфлікти (англійською мовою);
  • Англійська мова (поглиблений курс);
  • Психологія культурних відмінностей (англійською мовою);
  • Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності;
  • Психологічні аспекти управління організацією;
  • Теоретико-методологічні проблеми психології;
  • Нейробіологічні основи психічного здоров’я;
  • Методи комп’ютерного аналізу  даних у психології;
  • Методика та організація наукових досліджень у галузі психології;
  • Прикладна психолінгвістика;
  • Інноваційні технології та методи навчання у вищій школи;
  • Психологія професійної “Я-концепції”.

Вибіркові дисципліни (за спеціалізацією):

  • Психологія лідерства,
  • Теорія та практика HR,
  • Психологія та аналіз поведінки споживача,
  • Соціальні процеси та організаційні зміни,
  • Психологія прийняття рішення,
  • Організаційний розвиток,
  • Психологія мотивації

Організаційний психолог працює в консалтингових фірмах з організаціями, підприємствами, консультуючи персонал (часто і керівника) з питань психології управління.

Випускники спеціалізації можуть працювати: в органах державного управління, державних та комерційних організаціях, в кадрових службах, консалтингових центрах, освітніх установах, соціальних та благодійних фондах.

 

Відгуки випускників

Тетяна Целюк,

аспірант Східноєвропейського національного університету

Рік випуску – 2014

Задоволена тим, що я психолог. Навчання в академії сприяє не тільки професійному розвитку, а й особистому. Міжнародна співпраця із закордонними вузами, можливість реалізувати свої ідеї та мрії, як в практичному, так і в науковому аспектах – все це я знайшла тут, на спеціальності «Психологія».

Тарас Довгалюк,

аспірант, молодший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії когнітивної психології НаУОА, член Європейської асоціації когнітивної психології

Рік випуску – 2013 

Наука – двигун будь-якого прогресу. Так ось «Острозька академія» –  цілий двигунобудівний завод.

Марія Жолтикова (Пустовіт),

практичний психолог, гештальт-консультант, член ГО «Українська асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій», дитячий психолог в дитячому будинку «Малятко» та в Еко-центрі розвитку дітей і сімейної психології “Ладушки” м. Київ

Рік випуску – 2012 

Навчання в ОА – це становлення тебе як особистості та професійного фахівця в обраній сфері, а ще це чудові роки життя, де ти вчишся мріяти, ставити перед собою “правильні” цілі. Я вважаю, що завдяки підтримці наших чудових викладачів, я маю практичні знання, які використовую у своїй діяльності.

Аліна Погоріла,

методист з психологічної служби відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради Хмельницької області

Рік випуску – 2011 

Пригадуючи роки навчання в академії, в свідомості зринає Вакарчукове «Коли тобі важко…»А ще, з’являться чітке відчуття того, що свою вищу освіту я не отримала, я її здобула. Прагнення помножені на знання – реально працюють. Тож, «Just Do It!» любі ОА-шники)).

Світлана Якимчук (Наконечна),

директор ПП «Психолого-лінгвістичний центр «Альфа-Європа», м. Рівне

Рік випуску – 2010 

Освіта, яку я здобула в Острозькій Академії є надзвичайно цінною та корисною. Правду говорять, що цінуєш з часом, або в порівнянні. Я оцінила якість навчання в академії, здобуваючи другу вищу освіту в іншому навчальному закладі.